TDC ONCable - Router
Fra : Ole Nielsen

Dato : 19-05-03 12:23

Er det nogen som kan anbefale en en router med indbygget switch (4 porte),
samt evt. wireless.

Mvh
Ole

Fra : jens

Dato : 19-05-03 12:48

"Ole Nielsen" <on@brunsgaards.dk> skrev i en meddelelse
> Er det nogen som kan anbefale en en router med indbygget switch (4 porte),
> samt evt. wireless.

Kommer jo meget an på hvad der skal kunne styres og hvor nemt det skal være.

Mvh Jens

Fra : Søren Blom

Dato : 19-05-03 13:33

> "Ole Nielsen" <on@brunsgaards.dk> skrev

Kan klart anbefale Zyxel 304.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : jens

Dato : 19-05-03 13:54

> porte),
>
> Kan klart anbefale Zyxel 304.

Begrundelse ?
Link ?

Mvh Jens som kan anbefale lasat speed II til let surf.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 19-05-03 16:00

On Mon, 19 May 2003 14:54:19 +0200, "jens" <mkg@jellingnet.dk>
wrote:

> som kan anbefale lasat speed II til let surf.

Mja, men Lasat er jo stendødt. Og så er den jo i øvrigt et modem
og til ISDN (og altså mere korrekt 'en terminal-adapter'), og det
matcher ikke så særlig fremragende med spørgerens Subject-linie.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : jens

Dato : 19-05-03 16:12

> On Mon, 19 May 2003 14:54:19 +0200, "jens" <mkg@jellingnet.dk>
> Mja, men Lasat er jo stendødt. Og så er den jo i øvrigt et modem
> og til ISDN (og altså mere korrekt 'en terminal-adapter'), og det

Ikke helt korrekt, jeg har både et lasat til almindelig telefon og en til
ISDN fra gammel tid.
De er ikke helt døde endnu ifølge goggle.com, men hedder Eicon nu.

> matcher ikke så særlig fremragende med spørgerens Subject-linie.

Nae det kan der jo være noget om.
Men det ser det ud til Eicon har så.

Mvh Jens

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 19-05-03 16:15

On Mon, 19 May 2003 17:12:01 +0200, "jens" <mkg@jellingnet.dk>
wrote:

> Ikke helt korrekt, jeg har både et lasat til almindelig telefon og
> en til ISDN fra gammel tid.

Lasat Speed II er da (mig bekendt) kun til ISDN. Men det er
rigtigt, Lasat lavede andre produkter til analog.

> De er ikke helt døde endnu ifølge goggle.com, men hedder Eicon nu.

Lasat blev rigtig nok til Eicon, men det ændrer ikke ved at
Lasats gamle produkter er stendøde.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Søren Blom

Dato : 19-05-03 16:30

"jens" <mkg@jellingnet.dk> skrev

> Begrundelse ?

Det virker bare, er lige til at gå til, skulle det mod forventning være knas
af den ene eller anden art, så har de en super support hos Zyxel

www.zyxel.dk

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 19-05-03 15:57

On Mon, 19 May 2003 13:23:13 +0200, "Ole Nielsen"
<on@brunsgaards.dk> wrote:

> Er det nogen som kan anbefale en en router med indbygget switch (4 porte),

Fx. Cisco SOHO 91, hvis det skal være noget small office-noget.

> samt evt. wireless.

Fx. Linksys BEFW11S4, hvis det skal være noget home office-noget.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/