GoLive 6 og menuer (MenuMachine)
Fra : Thomas - Herning

Dato : 19-05-03 20:50

Hej i gruppen

Jeg er helt ny bruger af programmet Adobe GoLive 6 og er nået til, at skulle
opbygge nogle drop-down menuer eller hvad man nu kalder dem.

Jeg har fået at vide, at der til Adobe GoLive 6 skulle findes en extension,
der skulle gøre det enkelt, at lave drop-down menuer direkte i GoLive 6.

Så vidt vides skulle den hedde MenuMachine (ved ikke om der findes andre) og
på firmaets hjemmeside (www.bigbangextensions.com) er den så til salg. Dog
ville jeg meget gerne teste den inden et evt. køb, da jeg gerne vil være
sikker på, at det er det rette køb. Det er desværre ikke muligt, da de ike
har demoversioner til download på siden.

Er der nogen i gruppen, der kender denne extension, så jeg kan høre lidt om
den? Og om den er pengene værd. Jeg skal kun bruge den til en privat
hjemmeside, så det er derfor jeg ikke bare køber den for, at se om det
virker.

Med venlig hilsen
Thomas

Fra : jopa

Dato : 19-05-03 20:11

Davs du
Thomas - Herning <thomas.oestergaard@get2net.dk> skrev bla:
> Jeg er helt ny bruger af programmet Adobe GoLive 6 og er nået til, at
> skulle opbygge nogle drop-down menuer eller hvad man nu kalder dem.

Hej
Denne gruppe omhandler HTML/CSS
Tror du har bedre chancer for svar her

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk

Fra : jan

Dato : 19-05-03 21:29

Du er heldig her alligevel!
Jeg kender menumachine ganske godt, har faktisk benyttet den siden den blev
tilgængelig og har kun godt at sige om den.
Du kan bygge en menu på en god timestid, selvom du laver en masse rettelser til
den.
Kan du se (simpelt og ikke designet ...)
http://72ppi.dk/sigurd/test/menumaskinemenu.html
bare en af mulighederen der er for at integrere billeder i menuerne.

http://www.72ppi.dk/sigurd/2003/
kan du se et rimeligt fædigt design lavet med mm.
Hvis du beslutter dig for at købe mm, så husk at lave dine menuer som
Components, så du kun skal rette ét sted.
mvh
jan jørgensen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne