Login / password
Fra : Lars Engell

Dato : 19-05-03 14:35

Hejsa

Jeg er ved at lave en hjemmeside (i FrontPage 2000) til en
sportsforening, hvor vi gerne vil have et område som kun vores
medlemmer har adgang til.
Vi kunne godt tænke os at der skal oplysses om bruger og
password, hvor bruger er lig med personens e-mail adresse og
password f.eks. er personens fødselsdato, dvs. at hvert medlem
har egen brugerID og password.
Det enkelte medlem skal så, når de har logget sig ind, kunne
bevæge sig frit på flere sider som er beskyttet af dette login.

Kan det lade sig gøre, hvis ja hvordan ?

Jeg er ikke super haj med hensyn til udførelse af hjemmesider, så
en evt. vejledning må meget gerne være let forståelig.

Mange hilsner
Lars

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Henrik Petersen

Dato : 21-05-03 11:12

"Lars Engell" <lars_engell@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> bevæge sig frit på flere sider som er beskyttet af dette login.
>
> Kan det lade sig gøre, hvis ja hvordan ?

http://www.programmersresource.com/articles/login_system.asp
Denne har jeg selv brugt, inden jeg gik ovet til Dreamweaver MX, hvor det er
meget letter......Du skal rette lidt i coden, med det virker ok.....
henrik

Fra : Henrik Petersen

Dato : 21-05-03 11:28

> [...]
> bevæge sig frit på flere sider som er beskyttet af dette login.
>
> Kan det lade sig gøre, hvis ja hvordan ?

http://www.html.dk/tutorials/asp/lektion12.asp
Denne metode kan man oxo bruge......
henrik