Skærme
Fijala 3554
Samsung SyncMaster 19 T
Fra : Ducky

Dato : 18-05-03 18:50

Har købt overstående , men skal der ikke følge DVI kabel med , det var ikke
i kassen , i mauelen står at det følger med , skal jeg klage over det , har
købt den ved SHG Data

Er der nogen der har erfaring med at køre DVI på den , er der meget forskel
på det , hvor kan man købe sådant et kabel hende og hvad er prisen på det

M.v.h.
Finn Pedersen
gokke@stofanet.dk

Fra : Flemming Joensson

Dato : 19-05-03 09:47

"Ducky" <gokke@stofanet.dk> wrote in

> [...]
>
> Er der nogen der har erfaring med at køre DVI på den , er der meget
> forskel på det , hvor kan man købe sådant et kabel hende og hvad er

Det følger ikke med alle steder. Men hvis det står i manualen at det skal
følge med, så snak med SHG. Hvis der står det er "Optional", så skal SHG
ikke levere det.

Flemming

Fra : Ole Sørensen

Dato : 19-05-03 12:41

On Sun, 18 May 2003 19:50:01 +0200, "Ducky" <gokke@stofanet.dk> wrote:

>Har købt overstående , men skal der ikke følge DVI kabel med , det var ikke
>i kassen , i mauelen står at det følger med , skal jeg klage over det , har
>købt den ved SHG Data

Jeg har selv overvejet denne skærm. Er der "døde" pixel på den?
Kan man sætte to pc'er til, altså en skærm både på analog indgangen og
en på DVI indgangen, eller er det enten eller?

>Er der nogen der har erfaring med at køre DVI på den , er der meget forskel
>på det , hvor kan man købe sådant et kabel hende og hvad er prisen på det

Er det sådan et? http://www.pchonline.dk/katalog/default.asp/KatId=184
Ole Sørensen

Ved direkte svar: Erstat x med o i efternavn.

Fra : gats

Dato : 19-05-03 16:36

Ole Sørensen wrote:
> [...]

Det følger ikke med.

> Jeg har selv overvejet denne skærm. Er der "døde" pixel på den?

Nope, jeg har sat 30 stk op hos en kunde alle uden fejl, og min egen er også
uden fejl.

> Kan man sætte to pc'er til, altså en skærm både på analog indgangen og
> en på DVI indgangen, eller er det enten eller?

Jep.