Abit IC7 Dual DDR
Fra : Lars

Dato : 19-05-03 16:49

Hej.

Kan man stadig køre Dual DDR hvis man nu køber DDR400 og OCer sin Processor
en del

Eller vil de så bare køre som almindelige DDR ram????

Håber på hurtigt svar, da jeg er meget tæt på at købe sådan et board.

Mvh Lars

Fra : JK

Dato : 19-05-03 17:02

On Mon, 19 May 2003 17:48:50 +0200, "Lars" <l-poulsen@mail.dk> wrote:

> [...]
>
>Eller vil de så bare køre som almindelige DDR ram????
>
>Håber på hurtigt svar, da jeg er meget tæt på at købe sådan et board.

Alt andet lige, ja.

Men jeg har læst om vilde OC på over 220 MHz fsb for bundkort (DDR440
for ram og fsb 880 for cpu), hvor bundkortet kun vil det, hvis ram
anbringes i slots, så de ikke kører dual.
Det var for et nforce2 bundkort for AMD.

Ram kører dual, hvis de anbringes i slot1 og slot3. Ikke med slot1 og
slot2.

Men det er rigtigt drømme bundkort, IC7.

Jeg mener, man kan finde reviews hvor fsb for cpu presses over 1000
MHz.
Søg med google efter: IC7 reviews

mvh

John

Fra : Lars

Dato : 19-05-03 17:08

> [...]
> slot2.
>
> Men det er rigtigt drømme bundkort, IC7.
>
> Jeg mener, man kan finde reviews hvor fsb for cpu presses over 1000

Takker for det hurtige svar, det er efter min mening et rigtigt fedt board,
jeg havde tænkt mig at bruge

et par af de her:

Fra : Lars

Dato : 19-05-03 17:10

> [...]
> slot2.
>
> Men det er rigtigt drømme bundkort, IC7.
>
> Jeg mener, man kan finde reviews hvor fsb for cpu presses over 1000

Ja efter min mening er det et rigtigt fedt board, jeg havde tænkt på at
sætte sådan et par
af de her på

OCSystem 512MB PC3200 400MHz DDR SDRAM CL2.5/ CAS 2.5

Er de ok eller er der andre der er bedre???

Takker for det hurtige svar.

Mvh Lars