HVAD GØR CHEATSÉNE I GTA-VC??
Fra : Carsten Xiander

Dato : 18-05-03 15:17

Har fundet en del koder på nettede ti vice city.. men en del af dem står der
at de ikke ved hvad de gør!! eks. "gunship"!! og der er flere af samme
type!! nogen der har opdate det eller ved bare ved det??

CX

Fra : Bandit

Dato : 18-05-03 16:30

Du kan vel prøve dig frem ? :D

Fra : Carsten Xiander

Dato : 18-05-03 17:36

HAHA§§
Jeg har sku' prøvet at taste dem ind!!! men den skriver bare cheat
actived!! og der er ikke nogle synlige forandringer!!!

CX

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-05-03 17:43

In dk.spil.computer, Carsten Xiander wrote:

> den skriver bare cheat actived

Også med gunship? Jeg prøvede lige her... Der skete ingenting.

--
Lars Stokholm

"I think quotes are very dangerous things" - Kate Bush

Fra : Bandit

Dato : 18-05-03 18:25

Mon ikke man skal have fat i en båd når man skriver den kode "gunship"?

De andre koder jeg har testet virker nu ok

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-05-03 18:33

In dk.spil.computer, Bandit wrote:

> Mon ikke man skal have fat i en båd når man skriver den kode
> "gunship"?

Er gunship ikke "navnet" på en speciel type helikopter?

Fra : Kristian Nejsum

Dato : 18-05-03 19:55

Lars Stokholm wrote:
> In dk.spil.computer, Bandit wrote:
>

> Er gunship ikke "navnet" på en speciel type helikopter?

Jo. Helt præcist en svært-bevæbnet angrebshelikopter, f.eks. den
russiske Mil-24 "Hind"....

Mvh. Kristian Nejsum

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-05-03 16:43

Hvis det er en kamphelikopter så prøv at kikke på militærbasen ved
lufthavnen der er den i PS2 udgaven, den kan godt være svær at få fat i.

Mvh. Martin Larsen

Fra : Carsten Xiander

Dato : 20-05-03 17:39

Har fundet militærbase ved lufthaven men der dukker ikke noget gunship op
når man taster det ind!! men måske fordi jeg selv landet der i en
helicopter!!! hmm prøver noget andet!!

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-05-03 19:01

Den skal stå på den nordlige del af basen. ellers er det koden der ikke
virker men et alternativ ville være at samle alle de hemmelige pakker.
10 Skudsikker Vest
Ocean View Hotel/Starfish Island Mansion
a.. 20 Motorsav
Ocean View Hotel/Starfish Island Mansion
a.. 30 Revolver
Ocean View Hotel/Starfish Island Mansion
a.. 40 Flamme-kaster
Ocean View Hotel/Starfish Island Mansion
a.. 50 PSG-1
Ocean View Hotel/Starfish Island Mansion
a.. 60 MiniGun
Ocean View Hotel/Starfish Island Mansion
a.. 70 Panserværnsraket
Ocean View Hotel/Starfish Island Mansion
a.. 80 Sea Sparrow(Helicopter)
Starfish Island Mansion Helipad
a.. 90 Rhino(Tank)
Fort Baxter Air Base
a.. 100 Apatche(Helicopter)
Fort Baxter Air Base

Mvh Martin Larsen

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-05-03 19:44

Det skal så lige siges at jeg har æst mig til at når man aktivere koderne
forsvinder nogle af de hemlige pakker jeg skal ikke kunne sige om det er
rigtigt da jeg ikke selv har brugt koder.

ML