Øv 6210!
Fra : Møgelmose

Dato : 26-03-01 21:24

Er der nogle der har erfaring med at skifte display på en N6210 jeg fik en
telefon ind hvor displayet gik i stykker på og jeg pillede det ud for sjov
sammelignede jeg det med en 3210 (wanna-save contact service mobil) display
og det passede i størrelsen men jeg kan *sgu* ikke få det til at funke hvad
skal jeg gøre hvad med den lille gummi-kontakt skal den renses efter at jeg
har sat mine fingre på den ? eller virker 3210 erens display bare ikke? er
der eventuelt nogle www's som jeg kan bruge eller bare nogle erfaringer
eller SKAL jeg have fat i et originalt til 6210 (penge er jo ikke dem man
har flest af ØV)
Er der eventuelt nogle der vil sælge en smadret 6210 med display intakt?...
(nej ingen vandskader tak
Men øøøh - Hjææælp!!!!

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

--
MVH.
Hans-Jacob

Fra : Erik Einum

Dato : 28-03-01 00:46

"Møgelmose" <mogel@post6.tele.dk> skrev
> [...]
> efter at jeg har sat mine fingre på den ? eller virker 3210 erens display

Bruk øynene!! Ser displayet på 3210 og 6210 like store ut? Nei!

--
///Mvh. EE

Fra : Finn Møgelmose

Dato : 29-03-01 18:27

Jo der mangler ca. 3 millimeter når man piller begge displays ud af
telefonen men jeg fandt ud af at de kører med to forskellige volt
betegnelser jeg mener det er 3.6 og 2.8 eller sådan noget...

Med venlig hilsen
Hans-Jacob

Fra : Erik Einum

Dato : 29-03-01 18:48

"Finn Møgelmose" <finnm@privat.dk> skrev
> Jo der mangler ca. 3 millimeter når man piller begge displays ud af
> telefonen men jeg fandt ud af at de kører med to forskellige volt
> betegnelser jeg mener det er 3.6 og 2.8 eller sådan noget...

Er det spenningsforskjell så virker det ihvertfall ikke, men tror ikke du
hadde fått det til å virke uansett, et standard Nokia-display er 48x84
pixler, mens et 6210-display er 60x95 pixler (6250 har vel også den
størrelsen, mens 7110 har 65x95), så det hadde ikke blitt plass til all
informasjonen i displayet. I tillegg hadde det sett kjempeteit ut!

--
///Mvh. EE

Fra : Møgelmose

Dato : 31-03-01 19:11

>I tillegg hadde det sett kjempeteit ut!

Hvad betyder kjempeteit betyder det dumt ud?
Det er bare for at lære lidt norsk når man kan

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Erik Einum

Dato : 31-03-01 23:23

"Møgelmose" <mogel@post6.tele.dk> skrev

> Hvad betyder kjempeteit betyder det dumt ud?

Synonym med dumt ja! Du er vel enig i at det ikke hadde sett så lurt (dk:
smart) ut?

> Det er bare for at lære lidt norsk når man kan

Anytime! Jeg (be)lærer dere om Nokia, så får dere en norskleksjon på kjøpet!

--
///Mvh. EE

Nokia 6210