Min kat tisser ved siden af
Fra : Inkognito

Dato : 18-05-03 12:19

Hejsa
Jeg håber der er nogen der kan komme med et godt råd til hvordan jeg får min
kat på ca 1 år nu til at tisse i kassen og ikke ramme ved siden af. Jeg har
prøvet med sådan låg man kan få til kattebakker men det gjorde det bare
værre, der tissede hun på et håndklæde jeg havde liggende på gulvet fra da
jeg havde været i bad.
Jeg blive rigtig glad hvis der er nogen der kan give mig nogle gode råd.

/Marianne

Fra : Mulle's mor

Dato : 18-05-03 15:37

<klip>
> Jeg håber der er nogen der kan komme med et godt råd til hvordan jeg får
min
> kat på ca 1 år nu til at tisse i kassen og ikke ramme ved siden af.
</klip>

Jeg ville prøve med en ekstra kattebakke..og /eller skifte kattegrus-mærke.

Du kunne evt. have en bakke med det kattegrus du bruger nu, og en anden
bakke med en helt anden slags grus, f.eks. strøelse (jeg .. og mine katte
elsker jo Grøn Catty fra Brugsen)

Måske kan hun bare ikke li' gruset, men da katte er renlige dyr, forsøger
hun sådan halvhjertet at bruge bakken...hvem ved hvad der foregår i en kats
hjerne *smil*
--
Hilsen Mulle, Miv og MissRosa's mor

http://hei.homepage.dk

Fra : Kate

Dato : 18-05-03 16:45

Hej Marianne

Foruden det som Mulle's mor skriver, så kunne så har jeg en anden
tanke. Er hun steriliseret? Har hørt om flere der havde problemer med
kønsmodne hunkatte som tissede på uheldige steder. Så altså hvis hun
ikke er steriliseret var det en grundig overvejelse værd.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Gitte Andreasen

Dato : 19-05-03 14:37

Kate, undskyld, jeg kom vist til at sende et svar direkte til dig. Her komer
svaret til gruppen (håber jeg)

Min ene kat begyndte også at tisse et andet sted i huset en uge de havde
udsolgt af mit normale mærke af kattegrus, det var ikke så rart, for den
lugt er altså svær at komme af med.
Katte er meget renlige og kræsne - også mht kattegrus, så prøv evt med noget
der klumper hvis du bruger ikke-klumpende nu og vise versa.

mvh
Gitte

Fra : Kate

Dato : 19-05-03 16:27

"Gitte Andreasen" <lara@lara.dk> wrote in

> Kate, undskyld, jeg kom vist til at sende et svar direkte til dig.
> Her komer svaret til gruppen (håber jeg)

Det er helt iorden
Jeg undrede mig da også og overvejede om jeg bare skulle sende det
videre hertil, det behøver jeg så ikke.