[GTAVC] Er jeg færdig...?
Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-05-03 12:12

Det er sgu svært at finde ud af hvornår man er færdig. Man bliver ved
med at finde nyt. Nu synes jeg dog at jeg er ved at komme til det
punkt, hvor jeg ikke kan finde mere. Er der nogen der lige kan få øje
på noget jeg skulle mangle? Mit kort over Vice City kan ses nedenfor.
Hvis der er nogen der mener at det spoiler noget, så lad være med at
kigge: <http://home19.inet.tele.dk/stokholm/vicecity.png> :)

--
Lars Stokholm

"I think quotes are very dangerous things" - Kate Bush

Fra : Lord Flasheart

Dato : 18-05-03 12:15

Lars Stokholm wrote:
> [...]
> på noget jeg skulle mangle? Mit kort over Vice City kan ses nedenfor.
> Hvis der er nogen der mener at det spoiler noget, så lad være med at

Du mangler formentlig en del Unique jumps, rampages, vigalante missioner,
emergency vehicle missioner etc. for at nå 100%
--
Med Venlig hilsen/Best regards
Anders Albrechtsen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-05-03 13:48

In dk.spil.computer, Lord Flasheart wrote:

> Du mangler formentlig en del Unique jumps, rampages, vigalante
> missioner, emergency vehicle missioner etc. for at nå 100%

Tja, det er meget sjovt, men man kan vel blive ved i en uendelighed.
Så jeg tror jeg stopper her :) Jeg har lavet en del tricks.

Fra : Lars

Dato : 18-05-03 12:59

On 18 May 2003 11:11:55 GMT, Lars Stokholm <monospam@mail.dk>
wrote:

> [...]
>på noget jeg skulle mangle? Mit kort over Vice City kan ses nedenfor.
>Hvis der er nogen der mener at det spoiler noget, så lad være med at

Ja, det ser ud til du mangler Sunshine Auto.

--
Lars,
<http://www.gaarde.org/acronyms/>

Fra : Lars

Dato : 18-05-03 13:02

On Sun, 18 May 2003 13:58:55 +0200, Lars
<go_ahead..._spam_this_address@tlaloc.dk> wrote:

>Ja, det ser ud til du mangler Sunshine Auto.

Og en enkelt property tæt ved bikerne.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-05-03 13:47

In dk.spil.computer, Lars wrote:

> [...]

Lækkert, hvor finder jeg den?

> Og en enkelt property tæt ved bikerne.

Det kigger jeg på med det samme. Tak.

Fra : Lars

Dato : 18-05-03 14:32

On 18 May 2003 12:47:22 GMT, Lars Stokholm <monospam@mail.dk>
wrote:

>Lækkert, hvor finder jeg den?

Kør syd fra Chery Popper, til højre ved første vej, og så til
venstre ved første vej, så kommer den et par hundrede meter henne
på din venstre hånd.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-05-03 15:43

In dk.spil.computer, Lars wrote:

> Kør syd fra Chery Popper, til højre ved første vej, og så til
> venstre ved første vej, så kommer den et par hundrede meter henne
> på din venstre hånd.

Tak for det... Var det det sidste? Har du gennemført?

Fra : Lars

Dato : 18-05-03 16:10

On 18 May 2003 14:42:31 GMT, Lars Stokholm <monospam@mail.dk>
wrote:

>Tak for det... Var det det sidste? Har du gennemført?

Nej, jeg har lidt problemer med at klare The Job (jeg bliver
nakket af SWAT-folkene sekundet efter jeg har sat mig i taxaen),
derudover mangler jeg også missionen (eller missionerne?) ved the
docks, da jeg er ret dårlig til at sejle i speedbåd.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-05-03 16:18

In dk.spil.computer, Lars wrote:

> Nej, jeg har lidt problemer med at klare The Job (jeg bliver
> nakket af SWAT-folkene sekundet efter jeg har sat mig i taxaen)

Det var vist også mere held end forstand at jeg klarede den.

> derudover mangler jeg også missionen (eller missionerne?) ved the
> docks, da jeg er ret dårlig til at sejle i speedbåd.

Jeg er dårligere til at flyve vandflyver :)

Fra : Vega

Dato : 18-05-03 13:21

Du mangler at købe et sted med pengesymbol.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-05-03 13:47

In dk.spil.computer, Vega wrote:

> Du mangler at købe et sted med pengesymbol.

Hvor ligger der sådan et?

Fra : kr0oZe

Dato : 18-05-03 13:56

> Hvor ligger der sådan et?

De ligger overalt, bare kør rundt og kig efter dem.
Kaufman Cabs er en af dem.

--
// Christian Kruse //
Skribent @ www.filmzonen.dk

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-05-03 14:38

In dk.spil.computer, kr0oZe wrote:

> De ligger overalt, bare kør rundt og kig efter dem.

Nåhh, jaja, dem. Dem har jeg fire af.

> Kaufman Cabs er en af dem.

Lige præcis dér har jeg ikke nogen. Hvor skulle den ligge? Indenfor?

Fra : Lars Stokholm

Dato : 19-05-03 07:11

In dk.spil.computer, Lars Stokholm wrote:

> Lige præcis dér har jeg ikke nogen.

Er det bare mig der ikke har noget pengesymbol her? I mener ikke at
man _skal_ gennemføre taxi-missioner, vel?

Fra : Lars

Dato : 18-05-03 14:34

On 18 May 2003 12:46:47 GMT, Lars Stokholm <monospam@mail.dk>
wrote:

>Hvor ligger der sådan et?

Kør nord fra Chery Popper, til venstre ved den anden vej, så
ligger den lige fremme.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-05-03 15:09

In dk.spil.computer, Lars wrote:

> Kør nord fra Chery Popper, til venstre ved den anden vej, så
> ligger den lige fremme.

Ja, ok. Den kender jeg godt. Det er jo pengetrykkeriet. Men så
forstår jeg ikke poiten med Vegas indlæg.

Fra : Lars

Dato : 18-05-03 15:29

On 18 May 2003 14:09:22 GMT, Lars Stokholm <monospam@mail.dk>
wrote:

>Ja, ok. Den kender jeg godt. Det er jo pengetrykkeriet. Men så
>forstår jeg ikke poiten med Vegas indlæg.

Nej, det har du ret i, når jeg kigger på dit kort igen kan jeg da
godt se at du har den med. Så forstår jeg heller ikke Vegas
indlæg :)

Fra : Vega

Dato : 18-05-03 15:36

> In dk.spil.computer, Lars

> Ja, ok. Den kender jeg godt. Det er jo pengetrykkeriet. Men så
> forstår jeg ikke poiten med Vegas indlæg.

Ups, havde jeg overset.

> --
> Lars Stokholm
>
> "I think quotes are very dangerous things" - Kate Bush

Mvh. Vega.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-05-03 15:45

In dk.spil.computer, Vega wrote:

> Ups, havde jeg overset.

Oki ;)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-05-03 20:23

In dk.spil.computer, Lars Stokholm wrote:

> Det er sgu svært at finde ud af hvornår man er færdig.

"Stats" siger "Percentage Completed: 50%". Hmmm...

Fra : Vega

Dato : 18-05-03 21:34

Det gør den også ved mig.

Mvh. Vega.

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 19-05-03 13:34

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> wrote in message
> Det gør den også ved mig.
>
> Mvh. Vega.
>
> "Lars Stokholm" <monospam@mail.dk> skrev i en meddelelse

Når i ejer alt hvad der er at eje skal i klare alle "assets" på nær to tror
jeg det er. Alle steder der ikke kun er savepoint har nogen missioner man
skal klare. Når det så er gjort kommer i til de sidste missioner i spillet.
God fornøjelse :)

--
Andreas Jeppesen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 19-05-03 14:17

In dk.spil.computer, Andreas Jeppesen wrote:

> Når i ejer alt hvad der er at eje skal i klare alle "assets" på
> nær to tror jeg det er.

Jeg manglede Kaufman Cabs og Pole Position Club. Jeg havde ikke lige
indset af det var missioner.

> Alle steder der ikke kun er savepoint har nogen missioner man
> skal klare.

Done.

> Når det så er gjort kommer i til de sidste missioner i spillet.

Jeg kan slet ikke forestille mig omfanget...

> God fornøjelse :)

Tak.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 19-05-03 14:18

In dk.spil.computer, Lars Stokholm wrote:

> Tak.

Og tak for hjælpen forresten... Nå, jeg må igang med at spille :)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 19-05-03 16:10

In dk.spil.computer, Andreas Jeppesen wrote:

> God fornøjelse :)

Møg, den er på 55% nu. Jeg har ...

*SPOILER* (?)

.... dræbt Lance og ham den anden, samt modtaget en række
telefonsamtaler fra "mine venner" (4-5 stykker tror jeg),
ved at køre rundt mellem mine assets. Nu er der ikke flere
assets at besøge, og der sker ikke mere. Hvad foregår der?

Fra : Vega

Dato : 19-05-03 16:40

> [...]
> ved at køre rundt mellem mine assets. Nu er der ikke flere
> assets at besøge, og der sker ikke mere. Hvad foregår der?

Hvad er assets?

Mvh. Vega.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 19-05-03 17:00

In dk.spil.computer, Vega wrote:

> Hvad er assets?

Jeg er ikke sikker på om jeg bruger ordet rigtigt, men jeg mente de
bygninger som har et dollartegn.

Fra : Rasmus Lund

Dato : 19-05-03 21:55

jeg har lige et spørgsmål til gta3, kan man få vinger til flyet?
og lige et til vice city, der er jeg 98% færdig og jeg er Capo med [265560]
i "criminal rating"
det eneste jeg mangler er et "hop" det kan da ikke gi 2% ka det?

Lars Stokholm <monospam@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns9380B72C89EFD0@lars.stokholm...

Fra : Lars Stokholm

Dato : 20-05-03 07:01

In dk.spil.computer, Rasmus Lund wrote:

> der er jeg 98% færdig

Så må du da kunne svare mig på mit spørgsmål :)

Hvad gjorde du her: <news:Xns9380AE8E777E00@lars.stokholm>?

Fra : Rasmus Lund

Dato : 20-05-03 12:22

Har du klaret missionerne i :
Sun Yard
Print works
Kaufman Cabs
Bootyard
Film Studio
Ice Cream
Malibu Club
The Pole Posision club
Phil Cassidy

hvis du har det, så find "rampages", "Unique Jumps" og "hidden packages"
det gir godt

Lars Stokholm <monospam@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns938151A2BB1CE0@lars.stokholm...

Fra : Lars Stokholm

Dato : 20-05-03 14:35

In dk.spil.computer, Rasmus Lund wrote:

> har du klaret missionerne i [...]

Jep.

> hvis du har det, så find "rampages", "Unique Jumps" og "hidden
> packages" det gir godt

*Skal* man gennemføre dem for at komme videre?

Fra : Rasmus Lund

Dato : 20-05-03 17:24

Lars Stokholm <monospam@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns93819E8BEE4500@lars.stokholm...

> Jep.

> *Skal* man gennemføre dem for at komme videre?

nej du behøves ikke at gennemføre dem MEN jeg tror at man får flere % af at
blive fra f.eks "underboss" til "capo" som er en af de bedste ratings man
kan få (tror jeg,-)
ps der er også andre sidemissioner som f.eks den som er i multistori carpark

Fra : Lars Stokholm

Dato : 20-05-03 18:21

In dk.spil.computer, Rasmus Lund wrote:

> nej du behøves ikke at gennemføre dem MEN jeg tror at man får
> flere % af at blive fra f.eks "underboss" til "capo"

Skulle det kunne give mig de 45% jeg mangler? Hvor langt er du
kommet? Er du kommer længere end mig (55%). Hvordan kom du videre
derfra?

Fra : Rasmus Lund

Dato : 20-05-03 19:30

Lars Stokholm <monospam@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns9381C4CE4DCBF0@lars.stokholm...

> [...]
> derfra?
>
> der er jo også de ting du skal komme i level 12 med, her er de og hvad de
gør godt for:

ambulance missioner = du kan løbe for evigt (han tar stoffer
Vigilante missioner = du får 50 extra hp i body armor
firetruck missioner = du kan ikke miste liv af ild

pizzaudeling = du får 50 extra i health

så er du kommet godt igang, hvis du klare det jeg har skrevent vil jeg gætte
på du får omkring 30-40% mere

Fra : Lars Stokholm

Dato : 20-05-03 19:39

> [...]

> Vigilante missioner = du får 50 extra hp i body armor
> firetruck missioner = du kan ikke miste liv af ild

Sejt, jeg anede slet ikke at man kunne bruge det til noget nyttigt...
Hvor mange brande skal slukkes, hvor mange patienter skal reddes osv,
før missionen er gennemført? 50? 100? Mere!?

Fra : Rasmus Lund

Dato : 20-05-03 19:54

Lars Stokholm <monospam@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns9381D21A74F960@lars.stokholm...

> [...]
> Hvor mange brande skal slukkes, hvor mange patienter skal reddes osv,
> før missionen er gennemført? 50? 100? Mere!?

det aner jeg ikke men der ER mange flere ta nu brandmissionen f.eks
level 1 skal du slukke en person
level 2 skal du slukke to personer osv.....

Fra : danni plougmann

Dato : 21-05-03 17:11

> Sejt, jeg anede slet ikke at man kunne bruge det til noget nyttigt...
> Hvor mange brande skal slukkes, hvor mange patienter skal reddes osv,
> før missionen er gennemført? 50? 100? Mere!?

du skal nå level 12 i ambulance, politi, brandbil for at få de nye features.
pizza missionerne ved jeg ikke.
jeg fandt en lille bug i spillet jeg udnyttede til politi viglante
missionen.
find 80 hidden packages og hent tanken(rhino) i militærbasen også køre ind
i lufthavnen ved flystartbanen og start missionen, så spawner de biler du
skal smadre næsten ved siden af dig hver gang.
og så et rimelig godt tip til hvis man vil ha nogen hurtige penge.

har selv klaret politi viglante missionen helt op på level 31 så gad jeg
ikke mere.

/danni plougmann

Fra : Lars Stokholm

Dato : 21-05-03 17:21

In dk.spil.computer, danni plougmann wrote:

> du skal nå level 12 i ambulance, politi, brandbil

Ok, tak.

Fra : Rasmus Lund

Dato : 21-05-03 19:33

Lars Stokholm <monospam@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns9382BAC03904C0@lars.stokholm...

> Ok, tak.
>
> --
> Lars Stokholm
>
> "I think quotes are very dangerous things" - Kate Bush

der skal deles 55 pizzaer ud i et rap, men det er næsten det samme som
brandbil og de andre ting, du skal komme i level 12. Der er også taxi
missionen, bring 100 personer ud til deres distination (det behøves ikke at
være på en gang)

På et tidspunkt (tror når man har klaret alle missioner) kommer der en
militær helikopeter "Hunter" den kan også bruges til vigilante missioner,
den er rigtig efiktiv jeg er kommet i level 310 (det tjener man godt, til
sidst fik jeg over 3 mio dollars for hver level)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 21-05-03 20:16

In dk.spil.computer, Rasmus Lund wrote:

> der skal deles 55 pizzaer ud i et rap, men det er næsten det
> samme som brandbil og de andre ting, du skal komme i level 12.

Jeg er faktisk lidt forvirret :) Hvor ser man hvilket level man er i?

Fra : Rasmus Lund

Dato : 21-05-03 21:01

Lars Stokholm <monospam@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns9382D854B1A570@lars.stokholm...

> Jeg er faktisk lidt forvirret :) Hvor ser man hvilket level man er i?
>
> --
he he det kan jeg godt forstå (jeg vrøvler lidt en gang imellem)
der står ikke hva level man er i, så man skal regne lidt. Når du starter
skal du dele en pizza ud anden gang er det 2 osv...
på den måde kan du regne det ud plus der skulle gerne stå hvor mange pizzaer
du har udleveret
(jeg vrøvler lidt en gang imellem)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 21-05-03 21:28

In dk.spil.computer, Rasmus Lund wrote:

> he he det kan jeg godt forstå (jeg vrøvler lidt en gang imellem)

Jeg er sgu sikkert også ret tungnem ;)

> Når du starter skal du dele en pizza ud anden gang er det 2

Jeg forsøger virkeligt at forstå det. I første level skal jeg dele en
enkelt pizza ud, i andet to, i tredje tre, osv.?

Det bliver jo 1+2+3+4+5+6+7+8+9+10+11+12 = 78 pizzaer jeg skal dele
ud for at gennemføre, hvis der er tolv levels. Er jeg gal på den?

Er der forresten ikke flere "rigtige" missioner tilbage efter det
punkt jeg er nået til? Jeg synes det virker lidt galt hvis 45% af
spillet består dettehersens uddeling af pizza og hvad der ellers er.

I <news:3ec8cf15$0$5147$edfadb0f@dread11.news.tele.dk> skriver
Andreas Jeppesen: "Når i ejer alt hvad der er at eje skal i klare
alle "assets" på nær to tror jeg det er. Alle steder der ikke kun er
savepoint har nogen missioner man skal klare. Når det så er gjort
kommer i til de sidste missioner i spillet."

Jeg har klaret alle "assets", og så sker der ikke mere. Er det "de
sidste missioner" han omtaler, jeg er nået til nu? Eller er der mere?

Fra : Rasmus Lund

Dato : 21-05-03 21:39

Lars Stokholm <monospam@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns9382E48509E40@lars.stokholm...

> [...]
>
> Jeg har klaret alle "assets", og så sker der ikke mere. Er det "de
> sidste missioner" han omtaler, jeg er nået til nu? Eller er der mere?

min fejl det er kun level 10.
der er også missioner hvor du skal flyve med helikopeter
og en med motercyklen og de tre ting i stationet:
hotring (min ynglings)
bloodring (lidt svær)
dirtring (nem)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 21-05-03 21:46

In dk.spil.computer, Rasmus Lund wrote:

> min fejl det er kun level 10.

Jeg forstod det! Juhuu Tak for hjælpen.

> der er også missioner hvor du skal flyve med helikopeter
> og en med motercyklen

Jeg har et eller andet til lufthavnen tror jeg, er det den du mener?

Jeg har også kørt motorcyklen hen over en masse hustage, for at dreje
en projektør lidt, er det den du mener?

> hotring (min ynglings)

Den der med bilerne dumpede jeg vist. Jeg har ikke fået en ny chance.

> bloodring (lidt svær)

Jeg håber at det er den hvor man skal køre gennem nogle cirkler på en
dirtbikebane. Balancere rundt på forskellige ting. Den synes jeg i
hvert fald var svær. Men det er sikkert ikke den du mener, hehe.

> dirtring (nem)

Hvis det er den jeg beskrev ovenfor, så forstår jeg ikke hvordan du
kan synes at den er nem :)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 21-05-03 21:51

In dk.spil.computer, Lars Stokholm wrote:

> Jeg har et eller andet til lufthavnen tror jeg

Indsæt ordet "fløjet" efter forgodtbefindende :)

> Den der med bilerne dumpede jeg vist.

Er hotring overhovedet den med bilerne?

Hvordan får man forresten adgang til stadium? Det virker lidt
tilfældigt hvornår der er åbent.

Fra : Rasmus Lund

Dato : 21-05-03 22:13

Lars Stokholm <monospam@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns9382E86D2633A0@lars.stokholm...

Fra : Lars Stokholm

Dato : 22-05-03 07:42

> ????? hvad ?????

Der skulle have stået: "Jeg har _fløjet_ et eller andet til
lufthavnen tror jeg".

> ja det er den hvor du skal køre i ring

Ok.

> kl 20:00 hver aften

Mange tak.

Fra : Rasmus Lund

Dato : 21-05-03 22:03

Lars Stokholm <monospam@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns9382E7A7A8D70@lars.stokholm...

> Jeg forstod det! Juhuu Tak for hjælpen.

> Jeg har et eller andet til lufthavnen tror jeg, er det den du mener?

det tror jeg ikke???? det er nogle han selv går ind i ikke en bil som jeg
tror du mener

> Jeg har også kørt motorcyklen hen over en masse hustage, for at dreje
> en projektør lidt, er det den du mener?
> nej det er det ikke, det er jo en mission du blir hyret til + det er i den
første by, syd for malibu club

> [...]

> kan synes at den er nem :)
>
> når man kender den er den nem. Her er et fif hvis du klare den inden 5
min får du 50000. 10 min 10000. over 10 min 5000 dollars...... det tog mig
et stykke tid at få den ned på under 5 min

> Lars Stokholm

mvh
Rasmus Lund

Fra : Lars Stokholm

Dato : 22-05-03 07:49

> det tror jeg ikke???? det er nogle han selv går ind i ikke en
> bil som jeg tror du mener

Jeg mente at jeg har fløjet et/en eller anden/andet til lufthavnen :)
Jeg kan ikke lige huske, om det var en kuffert eller en person. Men
det skete i hvert fald i en helikopter.

> det er den hvor alle køre ind mod midten og smadre ind i
> hinanden

Det lyder som den jeg "dumpede". Jeg kan ikke huske hvad der skete.
Enten eksploderede bilen eller også gav jeg op. Men da jeg
returnerede til stadiumet, skulle jeg lave tricks med en dirtbike.
Jeg har endnu ikke haft mulighed for at prøve "missionen" igen.

Fra : Rasmus Lund

Dato : 22-05-03 14:25

Lars Stokholm <monospam@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns938359C1717460@lars.stokholm...

> [...]
> det skete i hvert fald i en helikopter.

> det er ikke den jeg mener . Der er en tæt på kaufmans cabs (prøv og
flyve over tage så burde du gerne finde dem)

> [...]
> Jeg har endnu ikke haft mulighed for at prøve "missionen" igen.
>
> et lille fif... prøv at lade være med at køre med det samme, for få for du
et forspring (de andre spæner med med det samme)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 22-05-03 14:52

In dk.spil.computer, Rasmus Lund wrote:

> det er ikke den jeg mener .

Tænkte jeg nok :)

> Der er en tæt på kaufmans cabs (prøv og flyve over tage så burde
> du gerne finde dem)

Hvad skal jeg lede efter? Er det stadigvæk missionen vi taler om?

> et lille fif... prøv at lade være med at køre med det samme,
> for få for du et forspring (de andre spæner med med det samme)

Det prøver jeg. Tak for fiffet :)

PS: Kunne jeg ikke lokke dig til at svare "udenfor" '>'-tegnene, som
beskrevet på siden nedenfor. Det gør det lidt nemmere, at se hvad jeg
har skrevet og hvad du har skrevet.

   http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html#eksempel

Fra : Lars Stokholm

Dato : 22-05-03 15:49

In dk.spil.computer, Lars Stokholm wrote:

> Hvad skal jeg lede efter?

Ahh, en helikopter... Genialt, jeg fandt den med en anden helikopter.

Fra : Rasmus Lund

Dato : 22-05-03 16:20

Lars Stokholm <monospam@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns9383AB07EB2380@lars.stokholm...

> Ahh, en helikopter... Genialt, jeg fandt den med en anden helikopter.
>
> --
> Lars Stokholm
>
> "I think quotes are very dangerous things" - Kate Bush

mission til.....Dejligt......

Fra : Vega

Dato : 20-05-03 15:50

"Rasmus Lund" <rasmus@fam-lund.dk> skrev i en meddelelse

> The Pole Posision club

Er det den hvor der er en masse piger der danser, i så fald hvor er
missionerne henne?

Mvh. Vega.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 20-05-03 16:02

> Er det den hvor der er en masse piger der danser

Yep.

> i så fald hvor er missionerne henne?

Inde bagved. Der står en danser til.

Se: <news:3ec8b559$0$7621$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>