Skærme
Fijala 3554
2 Skærme
Fra : Carsten G Laursen

Dato : 18-05-03 12:13

Hej

Jeg har en 21" den skal skiftes og overvejer at købe en 19" TFT og En 15"
TFT skærm
så jeg vilde høre om det er til at væne sig til at arbejde med 2 skærme?
Det skal bruges til CAD (tegning på den 19" og menuer og tekst på den 15")

mvh

Carsten

Fra : Mdj

Dato : 18-05-03 14:18

"Carsten G Laursen" <c.g.l@goddagnet.dk> wrote in message
> [...]
> Det skal bruges til CAD (tegning på den 19" og menuer og tekst på den 15")

Hej Carsten,

Jeg bruger selv en combo, med en 19" CRT og en 15" TFT... og jeg kan kun
sige, at man føler sig utroligt indespærret, når man sidder med en monitor.
Men jeg vil dog anbefale at få to identiske skærme, så opløsningen er den
samme. Jeg arbejder med Grafisk design, og programmering, og det er absolut
ikke altid praktisk at have to forskellige skærme, specielt ikke hvis farver
og målestok er vigtige for dig! :)

Men jo, to er (meget) bedre end en.

Mvh
Morten
http://mortenz.dk

Fra : Frank N

Dato : 21-05-03 10:35

> [...]
> Det skal bruges til CAD (tegning på den 19" og menuer og tekst på den 15")

Jeg har arbejdet med 2x 17" skærme i et par år nu, og jeg må indrømme at jeg
dårligt kan leve uden. Hjemme har jeg kun én skærm, og man føler sig meget
hurtigt hæmmet eller indespærret når man er vant til 2.

Jeg vil dog også helt klart anbefale to skærme af samme kaliber.

Mvh Frank