Vice City længde spørgsmål
Fra : Martin J.

Dato : 18-05-03 11:52

Jeg synes rimeligt hurtigt at man fik åbnet for alle øerne, i forhold
til det arbejde der skulle til i GTA 3. Betyder det at spillet ikke
har så langt igen, eller er der stadig massssseer af missioner?

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-05-03 11:53

In dk.spil.computer, Martin J. wrote:

> [...]
> forhold til det arbejde der skulle til i GTA 3. Betyder det at
> spillet ikke har så langt igen, eller er der stadig massssseer

Broerne bliver åbnet næsten med det samme. Der er sgu langt igen
derfra :)

--
Lars Stokholm

"I think quotes are very dangerous things" - Kate Bush

Fra : Robert Eriksen

Dato : 18-05-03 19:41

Lars Stokholm wrote:

> Broerne bliver åbnet næsten med det samme. Der er sgu langt igen
> derfra :)

Det håber jeg den ondenhyleme også. Ellers er spillet simpelthen for
nemt. Der er først begyndt at komme lidt kød på efter Diaz

Fra : maan

Dato : 23-05-03 09:40

Robert Eriksen <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> wrote in message news:<ba8k43$6jg$1@news.cybercity.dk>...

> Det håber jeg den ondenhyleme også. Ellers er spillet simpelthen for
> nemt. Der er først begyndt at komme lidt kød på efter Diaz

tryk "start"
klik på "stats"
se hvor langt der er igen.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 23-05-03 17:51

maan wrote:

> tryk "start"
Du mener "Esc" :)
> klik på "stats"
> se hvor langt der er igen.

Ja uha der er godt nok langt igen.
Og det går jo ikke hurtigere af at ca 2½ ud af 3 timers spil går på at
køre råddent på motorcykel

Fra : Lars Stokholm

Dato : 23-05-03 17:53

In dk.spil.computer, Robert Eriksen wrote:

> Og det går jo ikke hurtigere af at ca 2½ ud af 3 timers spil går
> på at køre råddent på motorcykel

Det er også pisseskægt ;) Den er sej den motorcykel...