Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Farvekorrektion
Fra : Henrik Torp

Dato : 18-05-03 11:39

Hej NG

Jeg har lige læst en meget positiv anmeldelse af iCorrect 4 (
http://imaging-resource.com/SOFT/ICO/ICO.HTM).

Er der nogen, der bruger det?. Er det bedre og enklere end photoshop?

Venlig hilsen
Henrik

Fra : max

Dato : 18-05-03 11:51

> [...]
> http://imaging-resource.com/SOFT/ICO/ICO.HTM).
>
> Er der nogen, der bruger det?. Er det bedre og enklere end photoshop?

Det er ENKELT, tryk på en knap, voila, der er flere muligheder
men det er meget meget hurtigt at gå til. Du kan downloade en tryout--
Det er værd at prøve,er ikke enig med mig selv om det er en jeg skal
have, PS actions klarer det meste.. -max-

Fra : max

Dato : 18-05-03 12:12

> [...]
> http://imaging-resource.com/SOFT/ICO/ICO.HTM).
>
> Er der nogen, der bruger det?. Er det bedre og enklere end photoshop?

se en test i binaer -max-

Fra : Peter Loumann

Dato : 18-05-03 14:51

On Sun, 18 May 2003 13:12:11 +0200, "max" <ma22x@hotmail.com> wrote:

>se en test i binaer -max-

Message-ID?

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : max

Dato : 18-05-03 15:03

> Message-ID?
>
> --
> hilsen pl

Hvad betyder det..??
-max-

Fra : Peter Loumann

Dato : 18-05-03 15:09

On Sun, 18 May 2003 16:02:37 +0200, "max" <ma22x@hotmail.com> wrote:

>Hvad betyder det..??

Klippe-klistret fa headeren på dit eget indlæg, det jeg nu besvarer
Message-ID gør det langt lettere at finde et indlæg, især i en gruppe
som dk.binaer.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : max

Dato : 18-05-03 15:27

> Klippe-klistret fa headeren på dit eget indlæg, det jeg nu besvarer
> Message-ID gør det langt lettere at finde et indlæg, især i en gruppe
> [...]

Så må du lige forklare det, langsomt.. Det måjeg lære..
-max-

Fra : Peter Loumann

Dato : 18-05-03 21:50

On Sun, 18 May 2003 16:27:11 +0200, "max" <ma22x@hotmail.com> wrote:

>Så må du lige forklare det, langsomt

Jo, ser du:

I din news-læser kan du få vist meddelelsens header. Den indeholder
nogle praktiske meta-oplysninger om meddelelsen, deriblandt, hvis du
går nogle få linjer ned i den, Message-ID.

Jeg ser, du bruger Outlook Express. Den kan også vise headeren, jeg
kan bare ikke lige huske programmet, men det er let at finde, ellers
spørg i Outlook Express-gruppen.

>.. Det måjeg lære..

Ja, det er meget praktisk og den næstbedste løsning efter upload til
en hjemmeside. Så ak nandre klikke på det message-ID, du skriver, og
blive ledt direkte til meddelelsen.

Demo:

Dine meddelelser i news:dk.binær:

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : max

Dato : 18-05-03 22:22

> [...]
>
> Ja, det er meget praktisk og den næstbedste løsning efter upload til
> en hjemmeside. Så ak nandre klikke på det message-ID, du skriver, og

Hoho - det er pragtfuldt.. Og det er jo meget sjovere på
den måde.. Du skal ha mange tusind tak... Peter..!
-max-
Z4Oxa.69659$y3.4870986@news010.worldonline.dk

Fra : Peter Loumann

Dato : 18-05-03 23:30

On Sun, 18 May 2003 23:22:17 +0200, "max" <ma22x@hotmail.com> wrote:

>Hoho - det er pragtfuldt.. Og det er jo meget sjovere på
>den måde..

Nemlig!

>Du skal ha mange tusind tak... Peter..!

Idet jeg går ud fra, du ikke er ironisk: derfor ikke! som den jyske
gren af familien siger. Jeg er glad for, du tager det på den måde, og
ikke som en pedantisk tilrettevisning.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : max

Dato : 18-05-03 23:37

> [...]
>
> Idet jeg går ud fra, du ikke er ironisk: derfor ikke! som den jyske
> gren af familien siger. Jeg er glad for, du tager det på den måde, og

Men jeg fik det ikke til at virke - wha gør jeg galt..
fatter ik en brikkkk.. -max-

Fra : Peter Loumann

Dato : 18-05-03 23:46

On Mon, 19 May 2003 00:37:16 +0200, "max" <ma22x@hotmail.com> wrote:

>Men jeg fik det ikke til at virke - wha gør jeg galt..
>fatter ik en brikkkk..

Nå!? Det var da helt nye toner. Hvad præcis fik du ikke til at virke?
Du gengav da et Message-ID rigtigt.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : max

Dato : 18-05-03 23:55

> Nå!? Det var da helt nye toner. Hvad præcis fik du ikke til at virke?
> Du gengav da et Message-ID rigtigt.
>
> --
> hilsen pl

Har du prøvet at klikke på det.. nono det er ikk rigtigt..
det ligner heller ikke dine message ID'er... Sukkkkk..
-max-

Fra : Peter Loumann

Dato : 19-05-03 00:06

On Mon, 19 May 2003 00:54:41 +0200, "max" <ma22x@hotmail.com> wrote:

>Har du prøvet at klikke på det

Ja. det virker fint her

>.. nono det er ikk rigtigt..
>det ligner heller ikke dine message ID'er...

Nhr - jeg har bare sat <> om og skrevet 'news:' foran, inde i <>. Det
skulle sikre bedst mulig funktion i forskellige newsreadere. OE er nok
lidt sær også på det punkt.

>Sukkkkk..

Så så! Tør nu øjnene!

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : max

Dato : 19-05-03 00:12

> [...]
>
> Nhr - jeg har bare sat <> om og skrevet 'news:' foran, inde i <>. Det
> skulle sikre bedst mulig funktion i forskellige newsreadere. OE er nok

Aha, tror du det hjælper med at skrive news..Prøver lige..
Men jeg er sikker på den bare åbner et vindue til en ny email,
dine link virker, fint.. Jeg sukker fordi jeg skal skide tidligt op
og til Hamburg.. nå hva jeg kan jo sove på vejen..
-max-

Fra : max

Dato : 19-05-03 00:15

"max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> dine link virker, fint.. Jeg sukker fordi jeg skal skide tidligt op
> og til Hamburg.. nå hva jeg kan jo sove på vejen..

hehehe hahaha yahuuuu.. det må fejres med en lille een.. tak
-max-

Fra : DA

Dato : 18-05-03 23:00

Hvor kan man downloade en prøve version?