[GTAVC] Mr Whoopee
Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-05-03 10:54

Hvor er det meningen jeg skal køre hen med den lede isbil?

--
Lars Stokholm

"I think quotes are very dangerous things" - Kate Bush

Fra : Vega

Dato : 18-05-03 11:10

Du kan kun tjene penge med den og ikke andet. Det er ikke rigtig en mission.

Mvh. Vega.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-05-03 11:19

In dk.spil.computer, Vega wrote:

> Du kan kun tjene penge med den og ikke andet. Det er ikke rigtig
> en mission.

Nej, jeg ved det, men hvor kan jeg tjene penge?

Fra : Lars

Dato : 18-05-03 12:54

On 18 May 2003 10:18:33 GMT, Lars Stokholm <monospam@mail.dk>
wrote:

> [...]

Men du skal have min. 50 (tror jeg det var) kunder for at
'gennemføre', så isfabrikken bliver en pengemaskine.

>Nej, jeg ved det, men hvor kan jeg tjene penge?

Alle steder hvor der er mange mennesker (stranden fx). Hold
stille og tænd for den irriterende jingle, og vent til der kommer
kunder i biksen.

--
Lars,
<http://www.gaarde.org/acronyms/>

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-05-03 13:49

In dk.spil.computer, Lars wrote:

> Men du skal have min. 50 (tror jeg det var) kunder for at
> 'gennemføre', så isfabrikken bliver en pengemaskine.

Galt! Jeg håber at de strømmer til så.

> Alle steder hvor der er mange mennesker (stranden fx). Hold
> stille og tænd for den irriterende jingle, og vent til der
> kommer kunder i biksen.

Jeg forsøger, tak.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-05-03 15:59

In dk.spil.computer, Lars wrote:

> Men du skal have min. 50 (tror jeg det var) kunder for at
> 'gennemføre', så isfabrikken bliver en pengemaskine.

50 og tæller... Stadigvæk ikke "gennemført".

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-05-03 16:16

In dk.spil.computer, Lars Stokholm wrote:

> 50 og tæller... Stadigvæk ikke "gennemført".

101 var nok til at gennemføre... Men det var 50 sikkert også, jeg
turde bare ikke stå ud af bilen før.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-05-03 16:15

In dk.spil.computer, Vega wrote:

> Det er ikke rigtig en mission.

Jo det er faktisk... Jeg har lige gennemført den.

Fra : danni plougmann

Dato : 18-05-03 14:38

sælg 50 is i træk så completer du ice cream fabrikken
et godt tip kør tæt omkring en spray and pay garage, politiet synes åbenbart
at det er ulovligt at sælge is.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-05-03 14:40

In dk.spil.computer, danni plougmann wrote:

> politiet synes åbenbart at det er ulovligt at sælge is.

Jeg tror ikke at det er is der sælges. Hørte du ikke efter hvad hende
den sindsyge børnefjendtlige gamle dame sagde? ;)