Søger du specielle XXX-Film...?? (INGEN Bø~
Fra : Ejnar Larsen

Dato : 26-03-01 20:57

Mail mig og få et link hvor du kan finde hvad du søger....

MANGE nye og HELT specielle, hardcore film ;
Fist, Bukkake, Anal, Deepthroat m.m....på CD/VCD

Fra : Bente B. Petersen

Dato : 29-03-01 16:53

Ejnar Larsen wrote:

> Bukkake, Anal, Deepthroat m.m....på CD/VCD

*Bente vifter med sin uvidenhed*

Øh - Bukkake? - Er der en mere erfaren end mig der gider oversætte?

Mvh
Bente
*Som er meget lidt aktiv i øjeblikket - denne gang pga bryllup*

--
ICQ:21826582
May the forces of evil

Fra : Tomgirl

Dato : 29-03-01 17:35

Hej Bente *S*

> *Bente vifter med sin uvidenhed*
> Øh - Bukkake? - Er der en mere erfaren end mig der gider oversætte?

Jeg kan ikke den nøjagtige definition, men det er et eller andet med japansk
porno... vistnok japansk amatørporno.

> Mvh
> Bente
> *Som er meget lidt aktiv i øjeblikket - denne gang pga bryllup*

Det er nok jordens bedste og mest holdbare undskyldning, så amen til den
*SSS*.

Knus

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15883547

Fra : René Hjorth

Dato : 29-03-01 21:03

Thu, 29 Mar 2001 18:34:38 +0200 skrev "Tomgirl"
<quincy_md@hotmail.com>

Hej Tomgirl & Bente,

>Jeg kan ikke den nøjagtige definition, men det er et eller andet med japansk
>porno... vistnok japansk amatørporno.

Nej, Bukkake er (japansk) ansigtsspøjt i helt overdrevne situationer -
typisk hvor pigen sidder på knæ med ansigtet opad, midt i en rundkreds
af en helt masse fyrer der onanerer og når de sprøjter, sprøjter hende
i ansigtet.

Det kan selvfølgelig også varieres så sprøjtet omfatter hele kroppe,
men ansigtet & ydmygelsen er klart det primære. I bøsseversionerne er
det naturligvis en fyr midt i rundkredsen, men den slags er dog
(desværre) meget sjældne!

Æv, det kunne jeg nemlig godt tænde lidt på...

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 29-03-01 23:57

> [...]
> (desværre) meget sjældne!
>
> Æv, det kunne jeg nemlig godt tænde lidt på...

*LOL* Hvor det bare herligt .. Her sidder man og forventer at René kommer med
en afstandstagende postion og så overraskes man af den "Desværre" og "det
kunne jeg nemlig godt tænde lidt på" :D

Den tog fusen på mig .. hvor skønt.

Overfor selve Bukkake har jeg selv den holdning at jeg er lidt ligeglad - Jeg
tænder ikke på det , men hvis det er folks lyst så held og lykke med det (
Hvor skaffer man dog alle de sæddonorer ? )
Sålænge det ikke kommer på tæpperne eller møblerne.

Mvh
CeeJay

Fra : René Hjorth

Dato : 30-03-01 12:19

Fri, 30 Mar 2001 00:57:16 +0200 skrev "Christian 'CeeJay' Jensen"
<newsgroup@CeeJay.cjb.nOt>

Hej Christian,

>*LOL* Hvor det bare herligt .. Her sidder man og forventer at René kommer med
>en afstandstagende postion

What? Nu bliver jeg utrolig nysgerrig... hvorfor mente du at jeg
ville tage afstand fra den salgs? fordi det er fornedrende?

>og så overraskes man af den "Desværre" og "det kunne jeg nemlig godt tænde lidt på" :D
>Den tog fusen på mig .. hvor skønt.

Hehe, jeg mindes egentlig ikke at jeg har fornægtet at jeg tænder både
på sæd/sperm og dominands - og Bukkake er i allerhøjeste grad en god
kombination.

For at biddrage til overraskelsen, må jeg hellere indrømme at *begge*
roller i Bukka ville tænde mig, men på hver sin måde.

>Overfor selve Bukkake har jeg selv den holdning at jeg er lidt ligeglad - Jeg
>tænder ikke på det , men hvis det er folks lyst så held og lykke med det
>(Hvor skaffer man dog alle de sæddonorer ? )

Jeg tror faktisk at det er ret nemt at finde X antal tilfældige mænd
der har lyst til at onanere og sprøjte, når der sidder en pæn lille
japanerpige foran dem og venter på at få ladningen i ansigtet...

>Sålænge det ikke kommer på tæpperne eller møblerne.

Aj, det er da rimeligt nemt at vaske af.

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com

Fra : FreYa

Dato : 29-03-01 17:35

Thu, 29 Mar 2001 17:52:35 +0200, i dk.snak.seksualitet, skrev "Bente
B. Petersen" <bentep@groenjord.dk>:
Hej Bente,

>Øh - Bukkake?

Litervis af sperm fra adskillige mænd, sprøjtet ud i ansigtet på een
person.

Ingen yderligere kommentarer...

> *Som er meget lidt aktiv i øjeblikket - denne gang pga bryllup*

Nå, så pyt da ;)
--
Freya

Fra : Tomgirl

Dato : 29-03-01 19:29

> Litervis af sperm fra adskillige mænd, sprøjtet ud i ansigtet på een
> person.

Hm... så var jeg sgu alligevel forkert på den *S*. Men okay, lyder ret
ulækkert efter min mening, så det er jo sikkert derfor, jeg ikke kender til
det *G*.

Knuser

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15883547

Fra : René Hjorth

Dato : 29-03-01 21:08

Thu, 29 Mar 2001 20:29:20 +0200 skrev "Tomgirl"
<quincy_md@hotmail.com>

Hej Tomgirl,

>Hm... så var jeg sgu alligevel forkert på den *S*. Men okay, lyder ret
>ulækkert efter min mening, så det er jo sikkert derfor, jeg ikke kender til
>det *G*.

Hov-hov, sæd/sperm er ikke ulækkert, det er jo ikke et affaldsprodukt,
men der er mange mennesker der har et noget uafklaret forhold til
det...

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com

Fra : Tomgirl

Dato : 30-03-01 17:47

> Hej Tomgirl,

Heeeej René! *S*

> Hov-hov, sæd/sperm er ikke ulækkert, det er jo ikke et affaldsprodukt,
> men der er mange mennesker der har et noget uafklaret forhold til
> det...

Okay, jeg burde måske ikke have udtalt mig om det, uden at have set det. Det
har jeg tilgengæld nu. På dk.binaer.erotik.film har der været flere
Bukkake-film, og jeg må indrømme, at jeg holder fast i min udtalelse, efter
at have set nogle af dem. Der var specielt én filmstump, hvor en pige havde,
hvad der mindede om en høj vase fuld af sperm, som hun så sluprede i sig. Og
jeg lover dig: Der var MEGET! Og dét fandt jeg ærligt talt ulækkert, og det
lykkedes mig også at få kvalme af at se det. Jeg er ellers ikke sippet, og
en pige, der sluger sperm er ekstremt frækt! MEN, ligefrem litervis af det,
der ryger ud over det hele var alligevel for meget for mig. Men nu har jeg i
det mindste fundet ud af, hvad Bukkake er for noget *G*.

K.h.

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15883547

Fra : MaiBritt

Dato : 30-03-01 18:23

"Tomgirl" <quincy_md@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Heeeej René! *S*

Hej René og Tomgirl..
Nu skal jeg også lige blande mig her....

Det er det nemlig ikke nej....

<Snip - Bukkake> Der var specielt én filmstump, hvor en pige havde,
> [...]
det
> lykkedes mig også at få kvalme af at se det.

Jeg har selv været i den heldige situation at John har vist mig sådan en
stump film, hvor ganske mange mænd sprøjtede ned i en tragt med prop i
bunden, og så sad den her pige bagefter og slubrede det i sig med største
velbehag. Jeg må tilstå at jeg stod og blev temmelig skidt.. Morgenmaden
vendte sig lige en gang..

Jeg er ellers ikke sippet, og
> en pige, der sluger sperm er ekstremt frækt!

Det synes jeg også.. Jeg ved der er mange der ikke bryder sig om det, af
piger altså, men jeg ved ikke noget bedre end at mærke hvordan den langsomt
vokser sig endnu større, de lyde han giver, og fornemmelsen når den trækker
sig sammen.. At jeg så ikke er så vild med smagen er en helt anden sag, det
betyder bare at klatten ryger det hurtigere ned, men bare det at sluge den
og vide at han tænder på det kan gøre mig helt vild... *sidder med et fjoget
smil og kan stadig smage nattens "gave"*

Knus Mai-Britt
ICQ # 15959553

--
It's better to regret something you did - than something you didn't do
- Red Hot Chili Peppers

Fra : Tomas O.

Dato : 29-03-01 17:38

"Bente B. Petersen" <bentep@groenjord.dk> skrev i en meddelelse news:3AC35A43.D199E5C5@groenjord.dk...

> *Bente vifter med sin uvidenhed*
>
> Øh - Bukkake? - Er der en mere erfaren end mig der gider oversætte?

Sperm og masser af det. Så pigen er smurt ind fra top til tå. Vi
snakker litervis....

Hilsen
Tomas O. som spurgte en japaner han kender

Fra : Bente B. Petersen

Dato : 29-03-01 19:45

"Tomas O." wrote:

> Sperm og masser af det. Så pigen er smurt ind fra top til tå. Vi
> snakker litervis....

Tak for informationen til jer alle :) - hmm - jeg troede egentlig jeg
havde lidt af en sædfetich - men det har jeg åbenbart ikke - tanken om
dette er i hvert fald ikke noget jeg sidder og svømmer hen ved.

Knus
Bente

Fra : René Hjorth

Dato : 29-03-01 21:06

Thu, 29 Mar 2001 20:44:49 +0200 skrev "Bente B. Petersen"
<bentep@groenjord.dk>

Hej Bente,

>Tak for informationen til jer alle :) - hmm - jeg troede egentlig jeg
>havde lidt af en sædfetich - men det har jeg åbenbart ikke -

Æv, det er der nemlig ikke så mange af os der har (altså en
sæd-fetish), og det kunne ellers være sjovbt at snakke med en pige om
det.

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com

Fra : Henning

Dato : 29-03-01 20:46

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message news:99voj1$i73$1@sunsite.dk...
> Sperm og masser af det. Så pigen er smurt ind fra top til tå. Vi
> snakker litervis....

Så et klip fra binaer gruppen med den overskrift,
30-40 mænd der onanerede ud i hovedet på
den japanske pornomodel, det var sku for klamt
til mig

MVH
Henning

Fra : Carsten Riis

Dato : 29-03-01 23:11

Henning wrote:

> Så et klip fra binaer gruppen med den overskrift,
> 30-40 mænd der onanerede ud i hovedet på
> den japanske pornomodel,

Har du tilfældigvis en messageID ?????

Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine
indlæg. Ret det venligst til Re: . Se hvordan på du kan gøre det
automatisk på http://www.whitehat.dk/oe/svtilre.html

Fra : Henning

Dato : 30-03-01 17:43

"Carsten Riis" <carsten@car_ST_en.dk> wrote in message

> Har du tilfældigvis en messageID ?????

For en uge siden, tror jeg nok, var der nogle filmklip
postet i dk.binaer.erotik.film med titlen Bukkake,
jeg downloadede et par stykker af de klip, jeg har
dem stadig på min HD, og kan uploade dem i dbefr=
repost gruppen, men der er vist også, shit og åndedræt
kontrol i de klip, (det er lige før jeg kan lugte dem,
når jeg bare åbner file mappen hvor de ligger*GGG*)
I alt. grupperne er der jpg billeder af det samme, både
i orientales og bdsm binaries grupperne, måske også
multimedie grupperne.

MVH
Henning

Fra : TDJ