Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billader til Nikon bat. Coolpix 775, 880,8~
Fra : Palle J

Dato : 18-05-03 10:01

Hejsa.

Jeg går og kigger på et Nikon coolpix 5700 og jeg kunne godt tænke mig at
vide om der findes en lader til bil cigaret stikket? Det er vist det sammen
batteri som til Coolpix 775, 880, 885, 995, 4300, 4500, 5000, 5700 hvilket
jo er smart nok.

Jeg er lidt ked af det ikke bruger standart batterier, jeg ved godt man kan
købe en dims til AA bat. med den koster vist 1500kr.

En anden mulighed kunne være Fuji Finpix S602 da det bruger AA, men jeg tror
måske Coolpix 5700 er et bedre kamera.

Kan I hjælpe??

Palle