MS Windows
briani 27239
Udklipsholderen i XP
Fra : Nielsen

Dato : 18-05-03 09:59

Hej i gruppen

Hvor kan jeg finde udklipsholderen i XP home, når jeg går ind i tilføj og fjern menuen
under Windows komponenter er der under tilbehør flue ben i udklipsholderen.
Jeg kan også kopier til udklipsholderen, men kan ikke lokaliserer den nogensteder.
Jeg har søgt på den, uden resultat.
Nogen der har de vise sten?

Mvh Ole

Fra : Edmund

Dato : 18-05-03 11:19

Nielsen wrote:

> Hvor kan jeg finde udklipsholderen i XP home

Start > Kør: clipbrd

--
Mvh Edmund

Fra : Peter Loumann

Dato : 18-05-03 11:46

On Sun, 18 May 2003 12:19:11 +0200, "Edmund" <edm@os.dk> wrote:

>Start > Kør: clipbrd

Nu vi snakker om den: Ctr+C er jo en herlig ting, men i min WinXp dk
home har den fået en unode på det sidste. Den fanger ikke altid det
markerede. I måske 1/3 af tilfældene får jeg i stedet det tidligere
klip ud med Ctr+V. Har andre oplevet noget lignende? Kur?

--
hilsen pl
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : Madsen

Dato : 18-05-03 12:25

Peter Loumann skrev:

> Har andre oplevet noget lignende?

Ja, det kæmpede jeg meget med på Win2000.

> Kur?

Desværre så nåede jeg aldrig at finde den inden Win2000 røg ud.
På WinXP har jeg aldrig oplevet det.

Madsen.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 18-05-03 11:34

Start | run skriv clipbrd.exe og tryk på enter.

Fra : Nielsen

Dato : 18-05-03 12:09

Hej igen

Jeg takker.