Marina Di Venezia
Fra : sogs

Dato : 18-05-03 08:19

Er der nogen der kender til denne plads? Både gode og mindre gode
oplevelser vil høres.
Jeg kan huske at pladsen har være omtalt i gr. men har ikke indlæggene
mere.
Hjælp

mvh sten

Fra : Robinson

Dato : 18-05-03 08:42

Det er en utrolig stor og velholdt plads. Med alle slags tilbud både for
børn og voksne. Den er også meget dyr. Der er dog ikke ret meget for dem der
vil opleve noget, dog med undtagelse af færgen til Venedig, der sejler ikke
ret langt fra pladsen. Efter min mening kun en plads man prøver én gang. Dog
ikke negativt ment. Er man til sol og badning, og kun det er den fantastisk.

Jan

jvinterhoj@tdcadsl.dk

Fra : Pedersen

Dato : 18-05-03 13:56

Og så skal man huske at bestille plads i god tid... Jeg kom derned for et
par år siden.. der var alt optaget.... Så faldt vi en plads lidt vær
derfra.. den var rigelig god til det vi skulle bruge den til.. Vi skal ikke
være på pladsen hele ugen men ud og se noget,... men det er jo
forskelligt...

Mvh Tim

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 18-05-03 16:36

"Pedersen" <t@t.de> skrev:

>der
>ikke
>Dog
>fantastisk.

Jeps. Rigtig god plads med fantastisk strand lige udenfor, og man må
have hund med, hvilket man ikke må på ret mange campingpladser i
Italien. Et aber dabei er de små parceller, men sådan er det generelt
i Sydeuropa. Og så tog de ikke mod kreditkort, men til gengæld er der
en pengeautomat. Man skal bare huske at hæve et par gange, før man
rejser, hvis prisen er kommet op over den daglige ration. Sådan var
det i al fald for 3-4 år siden.

En ting til: Der er mange myg. Og det er jo aldrig sjovt.

--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere

Fra : N/A

Dato : 18-05-03 19:57

Fra : sogs

Dato : 18-05-03 19:57

Hej gr.

Tak for alle svarene og så må jeg bekende, at jeg mindre pænt har sat
jeres svar på forum i cc-clubs hjemmeside hvor man efterlyste
oplysninger om pladsen.
Det havde været pænest om det var annonceret på forhånd, men de meget
fyldestgørende svar kom til at tjene som propaganda for usenet og ikke
mindst nyhedsgruppen camping og fritid og markedsguppen privat.
camping som der jævnligt gøres opmærksom på.
Jeg håber at det tilgives, idet jeg pludselig fik røde ører. Ups det
kan man vist ikke - men jo flere der bruger grupperne jo bedre. Og
hvad kunne være bedre til at vise hvad man evt. går glip af.
Sklæd bare ud - det kan fjernes igen ??

mvh sten

Fra : T. Hartung

Dato : 20-05-03 22:14

> Hej gr.
>
> Tak for alle svarene og så må jeg bekende, at jeg mindre pænt har sat
> jeres svar på forum i cc-clubs hjemmeside hvor man efterlyste
> oplysninger om pladsen.>

Jeg syntes da lige jeg vil bidrage lidt her. Det er nemlig forbudt at grille
på flere pladser på Lidoen - mener faktisk at dette også gælder denne plads.
Var på Ca Savio sidste år og nix grille ! æh nu bruger jeg gasgrill så jeg
gjorde det - kalder det så bare en gasoven i stedet

mvh
T. Hartung

Fra : Gismo

Dato : 20-05-03 22:39

T. Hartung wrote:
> Jeg syntes da lige jeg vil bidrage lidt her. Det er nemlig forbudt at
> grille på flere pladser på Lidoen - mener faktisk at dette også
> [...]

Det gør det ikke, det er tilladt bruge alle former for grill, jeg syntes
dog at det er uforsvarligt at bruge grillkul, man ligger rimeligt tæt
på pladsen, og kullene har det med at "sprutte" en del.

Gismo.