hvordan får jeg "submit"-knap til at være ~
Fra : Jesper Fjølner

Dato : 18-05-03 00:37

I stedet for submit-knappen vil jeg gerne bare have en stump text, der
ligner et almindeligt hyperlink.
Hvordan laves det?
Tak for hjælpen.

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 18-05-03 03:03

"Jesper Fjølner" <REMOVETHISjesperfjoelner@hotmail.com> writes:

> I stedet for submit-knappen vil jeg gerne bare have en stump text, der
> ligner et almindeligt hyperlink.
> Hvordan laves det?

Kan ikke laves med HTML, det kræver javascript. I HTML er det kun
der kan submitte en form.

Med javascript:

onclick="document.forms['myForm'].submit();return false;">Submit Form</a>

Filen "warning.html" fortæller at siden ikke virker uden javascript, og
ses af folk der ikke har javascript slået til.

/L

Fra : Jesper Fjølner

Dato : 18-05-03 10:40

> Med javascript:

> onclick="document.forms['myForm'].submit();return false;">Submit
Form</a>

Alle tiders, tak skal du ha.

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 18-05-03 13:32

Lasse Reichstein Nielsen wrote:

> [...]
>
> Filen "warning.html" fortæller at siden ikke virker uden javascript, og
> ses af folk der ikke har javascript slået til.

Det er også muligt at lave en noscript element med en aldmindelig submit
knap. Så kan folk med og uden javascript benytte siden

ex.
<script type="text/javascript">
document.write ("<a
href=\"javascript:document.forms['myForm'].submit();return
false;\">Submit Form</a>")
</script>
<noscript>
<input type="submit" />