importere email konti i outlook XP
Fra : Lars Bernau

Dato : 18-05-03 00:02

Hejsa

Efter en geninstallering, har jeg skiftet fra Office 2000 til Office XP,
men jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg får importeret mine mail konti
i outlook XP

De er eksporteret fra outlook 2000 som IAF filer. Men der ser ikke ud
til at være nogen steder i outlook XP, hvor man kan importere sine mail
konti... kan det være rigtigt ?

/Lars

Fra : pre

Dato : 18-05-03 08:15

Som standard finder Outlook tidligere e-mail klienter og tilbyder at
importere den pågældende forbindelse og eventuelle e-mails.

I XP findes "Save my Settings" (til fremtidige skift).

pre

Fra : Lars Bernau

Dato : 18-05-03 11:31

In article <3ec75bdb$0$76089$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
Skriv@til.gruppen says...
> Som standard finder Outlook tidligere e-mail klienter og tilbyder at
> importere den pågældende forbindelse og eventuelle e-mails.

Det hjælper jo desværre ikke så meget, når der er tale om en helt frisk
installation, og altså ikke en opgradering

Fra : pre

Dato : 18-05-03 14:31

Ved en helt frisk installation er der vel ikke noget at kopiere
men det var måske en idé simpelthen at flytte de gamle filer med over.

Fra : Lars Bernau

Dato : 18-05-03 21:45

In article <3ec7b079$0$32481$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
Skriv@til.gruppen says...
> Ved en helt frisk installation er der vel ikke noget at kopiere

hmm... Jamen så en halvfrisk installation... Du ved hvad jeg mener

> men det var måske en idé simpelthen at flytte de gamle filer med over.

Det var også min plan efter at jeg opgav at impotere dem på vanlig vis,
men jeg ka' sq'it finde u a'et Altså hvor jeg skal smide dem! Iflg
Windows søge funktion, findes der ikke nogle IAF filer i XP noget sted.

Nå! Jeg blev da heldigvis også bare skide fornærmet, og så oprettede jeg
konti'ne igen fra bunden af.

/Lars