Polyfoniske ringetoner til Ericsson
Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 17-05-03 23:51

Hvis nu man vil hente subjekt, hvor foregår det så? Er der nogen steder
hvor man udnytter de 32 stemmer som SE T310 og T610 har? Eller er det bare
de samme 4 stemmer som Nokia nøjes med?

Mvh. Jan

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 18-05-03 10:19

"Jan Allan Andersen" <nospam_akker@ishoejby.dk> skrev i melding
> [...]
> hvor man udnytter de 32 stemmer som SE T310 og T610 har? Eller er det bare

Foreløpig tror jeg ikke det er mange ringetoner som utnytter de 32 stemmene
T310/T610 kan klare.

Men jeg synes ringetonene jeg har lastet ned gratis (GRATIS, dette er ikke
Club Nokia, hvor alt har en pris...) fra Sonyericssons hjemmeside
www.sonyericsson.com , er stort sett meget bra. Man kan velge polytoner til
T300/T310 og T610. Disse kan lastes ned via wap og benyttes om hverandre.
Har av og til problemer med innlogging, men det er nok ikke telefonens
skyld.

La med også nevne billededitoren til SE. Her ser man med en gang hvordan
bildet kommer til å se ut i displayet. I forhold til tilsvarende
billedprogram fra Nokia, er det mye enklere å legge inn bilder. Hos Nokia må
jeg mer prøve meg fram før jeg får et bilde som passer inn i displayet. Men
jeg liker godt Nokia PC Suite.

Gratis polytoner og bilder kan også lastes ned fra Zedge
http://d345709.u32.hosted.servetheworld.net/

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Johnny

Dato : 18-05-03 10:51

Jan Allan Andersen wrote:
> [...]
> hvor man udnytter de 32 stemmer som SE T310 og T610 har? Eller er det bare

På både T310 og T610 kan du hente en normal midi fil ned på og afspille
denne. Skriv "midi" på www.gooogle.com og der dukker en million filer
op. Så skal du bare selv overføre filerne via wap eller IR-porten.

/ Johnny

I love my Sony-Ericsson T310!

Fra : -= T Rex - 6400 =-

Dato : 18-05-03 11:43

Jeg kan fint afspille en ren midifil på min 3650, og alle kanalerne
afspilles.