Search? hvad.
Fra : Kay Larsen

Dato : 17-05-03 23:07

I den ældre båd, som jeg lige har købt er der
en knap på kontrolpanelet, som er betegnet "Search".

Hvad står det normalt for?

Fra : Claus Tersgov

Dato : 18-05-03 01:22

"Kay Larsen" <news@kaylarsen.com> skrev i en meddelelse news:3ec6b297$0$24612

> I den ældre båd, som jeg lige har købt er der
> en knap på kontrolpanelet, som er betegnet "Search".
>
> Hvad står det normalt for?

Søgelys....

Enten sidder lampen fastmonteret på ruf- eller kabinetaget, eller også er det
et stik, hvori du kan tilslutte en løs projektør.

Claus

Fra : Kay Larsen

Dato : 22-05-03 04:28

--
Hilsen Kay Larsen

"Claus Tersgov" <clausnews@hotmail.com> wrote in message

> [...]
det
> et stik, hvori du kan tilslutte en løs projektør.

Der er et stik, hvorpå jeg kan sætte en løs projektør.
Search knappen har ingen indflydelse på projektøren,
som lever sit eget liv.
Det må jeg reparere ved lejlighed.
Tak for svaret. Kay

Fra : Claus Tersgov

Dato : 22-05-03 07:24

"Kay Larsen" <news@kaylarsen.com> skrev i en meddelelse news:3ecc43a5$0$24697

> Der er et stik, hvorpå jeg kan sætte en løs projektør.
> Search knappen har ingen indflydelse på projektøren,
> som lever sit eget liv.
> Det må jeg reparere ved lejlighed.

Nej, men search er vel en del af en standard tekst på panelet. Mange elpaneler
er jo almindelige standard paneler, og search er en helt normal tekst. Dermed
ikke sagt, et der nu osse er tilsluttet en lampe, det kan jo være hvad som
helst...

Elpaner i gamle både er som oftest noget fanden har skab...

Claus