10/100 hub..?
Fra : emil

Dato : 26-03-01 21:03

Hej NG.
Jeg vil lave et netværk og skal i den forbindelse ud og købe en 10/100 hub,
med 4-5 porte eller noget lignede. Hvad vil i anbefale? Jeg kan se at
priserne svinger meget, men hvor stor forskel er der reelt? Det skal siges
at jeg har overvejet en switch, men det er vel ikke særligt nødvendigt når
netværket er så lille, eller hvad?

mvh.
emil

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 26-03-01 22:22

"emil" <emil@mailpusher.zom> skrev i en meddelelse
> [...]
> at jeg har overvejet en switch, men det er vel ikke særligt nødvendigt når

Men når nu priserne næsten er ens, når nu en switch kan styre trafikken til
de rigtige porte, når nu hub'en er på vej ud af markedet, når nu switchen er
nemmere at sælge igen når du skal opgradere....

Hvorfor så købe en hub?

Mvh
Tonni Aagesen
--