gøre akvariet "mørkere"?
Fra : Pedersen

Dato : 17-05-03 20:28

Mit lille 63l akvarie er blevet en kende for lyst
da jeg indrettede det . Så mine små tetraer kommer
ikke rigtigt til deres ret. Jeg har tænkt at supplere
mine 6 planter af varierende størrelse med et par
stykker til. Disse skal være mørke i bladene.
Forslag?
og forslag til baggrund? jeg har lige nu klistret sådan
et "jungleplante" billede bag på akvariet, men kunne
godt forestille mig at det kunne gøres bedre.
Men min forholdsvise lyse bund ved jeg ikke rigtig
hvad jeg skal gøre ved. Kommer den mørke effekt
hvis jeg bare strør noget sort grus over den lysegrå?
altså ikke heldækker.
Eller skal jeg finde nogle mørke sten og fordele dem.
Jeg vil ikke omlægge akvariet helt nu det endelig er
kommet igang, så helst en løsning hvor fiskene er i
karret.

Hilsen Jesper