Sygdom Hvidt lag på Øjnene
Fra : Torsten Koster

Dato : 26-03-01 20:57

Hej med jer ,

Jeg har bl.a. 4 fisk , som jeg mener er Kileplet barber .
efter størrelsen at dømme er de ret gamle.

Den ene har pludselig fået ligesom en hvid hinde der næsten dækker øjet.
Begge øjne er angrebet.

Umiddelbart er der ikke andre symptomer hverken i adfærd eller udseende.

Er der nogen der har en ide til hvad det kan være ?
Skal jeg hive fisken op med det samme afht. evt. smittefare ?

Venlig hilsen
Torsten

Fra : Torben

Dato : 26-03-01 21:22

Hej,

Prøv at give dem et læs salt. Det kan nogen gange hjælpe.

Torben