Sim-kort er ikke accepteret
Fra : Michael

Dato : 17-05-03 13:19

Hej

Vi har lige været ude og hente en brugt Nokia 3310 til min søn.
Da vi så kommer hjem og sætter hans kort i, så skriver den:
Sim-kort er ikke accepteret.

Telefonen har ført haft telia, og det er et sonofon kort vi sætter i.

Er det noget med at vi skal have den unlockt?
Hvis ja hvordan gør vi så det.

Mvh
Michael

Fra : Robinson

Dato : 17-05-03 13:28

Prøv www.gratisunlock.dk. Det er nok det hurtigste.

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-03 13:29

"Michael" >
> Er det noget med at vi skal have den unlockt?
> Hvis ja hvordan gør vi så det.

Besøger en af de mange sider der kan klare det for dig !

--
MVH.

Anders Skalsted

http://www.nokia-unlock.dk

Fra : Michael

Dato : 17-05-03 13:43

Online Unlock wrote:
> "Michael" >
>>
> Besøger en af de mange sider der kan klare det for dig !

Tak skal i have Men det ser ikke ude til de 2 sider i har nævnt, kan
klare en unlock online på en Nokia 3310 Meget trist i skulle lige se min
dreng nu, han ser ikke særlig glad ud nu

Mvh
Michael

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-03 13:58

"Michael" > Tak skal i have Men det ser ikke ude til de 2 sider i har
nævnt, kan
> klare en unlock online på en Nokia 3310 Meget trist i skulle lige se
min
> dreng nu, han ser ikke særlig glad ud nu

http://www.unlockdk.dk

Han bor i nærheden af dig, han kan klare det !!

--
MVH.

Anders Skalsted

http://www.nokia-unlock.dk

Fra : Michael

Dato : 17-05-03 14:04

Online Unlock wrote:
> "Michael" > Tak skal i have Men det ser ikke ude til de 2 sider i
> har nævnt, kan
>>
> http://www.unlockdk.dk
>
> Han bor i nærheden af dig, han kan klare det !!

Tak for det

Mvh
Michael

Fra : Anders Hougaard

Dato : 18-05-03 22:24

Michael skrev:

> Er det noget med at vi skal have den unlockt?
> Hvis ja hvordan gør vi så det.

Ja, telefonen er simlocked, i dette tilfælde til Telia. Hvis telefonen er et
halvt år gammel eller ældre kan I henvende jer til Telia og få en kode til
at låse den op med gratis. Ellers kan I finde et sted på nettet, hvor koden
kan fås billigt eller måske endda gratis...

Mvh

Anders

Fra : Michael

Dato : 18-05-03 22:35

Anders Hougaard wrote:

> [...]
> Telia og få en kode til at låse den op med gratis. Ellers kan I finde
> et sted på nettet, hvor koden kan fås billigt eller måske endda

Tak det er klaret

Mvh
Michael