gratisunlock med debitel?
Fra : Lars H

Dato : 17-05-03 13:03

Jeg kan se at gratisunlock har fået debitel med på listen, er der nogen der
ved om det virker?

Mvh
Lars

Fra : Gunnar007

Dato : 17-05-03 13:21

Prøv det selv, her er hvad jeg fik ud af at prøve for dig...
Det kunne du nok også selv ha klaret..

Hilsen G.

Snip fra www.gratisunlock.dk
Det er desværre ikke muligt, at oplåse Debitel låste telefoner via
Gratisunlock.dk,
det kræver at vi manuelt udregner hver enkelt oplåsningskode og derfor
koster det 100kr pr. stk
- kontakt : info@gratisunlock.dk eller telefon 61304791 for yderligere
information.

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-03 14:01

> [...]
> Gratisunlock.dk,
> det kræver at vi manuelt udregner hver enkelt oplåsningskode og derfor

He ... så er det godt at vi er nogen der er billigere end gratisunblock

--
MVH.

Anders Skalsted

http://www.nokia-unlock.dk

Fra : Jimmy

Dato : 17-05-03 16:00

"Online Unlock" <webmaster(a)nokia-unlock.dk> wrote in message

> He ... så er det godt at vi er nogen der er billigere end gratisunblock

Hvornår er dette blevet til en reklamesøjle for de utallige små
"virksomheder"?

/Jimmy

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-03 16:14

"Jimmy" > Hvornår er dette blevet til en reklamesøjle for de utallige små
> "virksomheder"?

det var da en konstatering ! at der så kommer reklame med , utisigtet eller
ej , er et (u)heldigt gene !

--
MVH.

Anders Skalsted

http://www.nokia-unlock.dk

Fra : Jimmy

Dato : 17-05-03 18:18

> "Jimmy" > Hvornår er dette blevet til en reklamesøjle for de utallige små
> >
> det var da en konstatering ! at der så kommer reklame med , utisigtet
eller
> ej , er et (u)heldigt gene !

Det var reklame.
Intet andet.

Hold dine reklamer i din signatur og benyt ikke alle de tråde du kan til at
reklamere for dig selv.
Du gjorde det også i dk.binaer, og det er ikke det nyhedsgrupperne er til
for.

/Jimmy

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-03 18:43

"Jimmy" skrev i en meddelelse
> Det var reklame.
> Intet andet.

Ok... det vil sige at hvis der kommer et spørgsmål , og jeg mener at jeg
kan hjælpe dem , så må jeg gerne svare på deres spørgsmål , men ikke
fortælle dem hvor de kan finde mig !

--
MVH.

Anders Skalsted

http://www.(CENSUR).dk

Fra : Jimmy

Dato : 17-05-03 19:00

> Ok... det vil sige at hvis der kommer et spørgsmål , og jeg mener at jeg
> kan hjælpe dem , så må jeg gerne svare på deres spørgsmål , men ikke
> fortælle dem hvor de kan finde mig !

Ja.
Der er oprettet en unlock-gruppe, som du kan henvise til.
I .marked-grupperne kan du stort set reklamere så tosset du vil.
I signaturen er det på 4 linier tilladt at reklamere som man vil.

Reglerne kan findes på www.usenet.dk og er ikke ret svære at finde ud af.

/Jimmy

Fra : Ivar Madsen

Dato : 17-05-03 22:20

Jimmy skrev Lørdag den 17. maj 2003 19:59 i dk.teknik.telefoni.mobil:

> I signaturen er det på 4 linier

Hvornår er det blevet forøget til 4 linier?
Eller det var måske en slå fejl?
Eller husker jeg så meget forkert? Mender næmlig kun at det er 3
linier,,,

Ivar Madsen

Fra : Jimmy

Dato : 17-05-03 23:47

"Ivar Madsen" <news-@milli.dk> wrote in message

> Hvornår er det blevet forøget til 4 linier?
> Eller det var måske en slå fejl?
> Eller husker jeg så meget forkert? Mender næmlig kun at det er 3
> linier,,,

-----
Hvad siger reglerne helt præcist?

Som med al anden netikette, er der ingen "love" på dette område.
Den stående retningslinie er: Maksimalt 4 linjer.
En linje er maksimalt 72 tegn.
-----

Mvh
Jimmy