T68i uret
Fra : Lion

Dato : 15-05-03 16:23

Er det muligt at slå fra at uret skal komme frem efter et stykke tid på min
T68i, der er jo ikke meget "GO" i at at ha en fed pauseskærm hvis den kun
vises i 5-10 sekunder

På forhånd tak
René Hornbech Jensen

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 16-05-03 06:21

Lion wrote:
> Er det muligt at slå fra at uret skal komme frem efter et stykke tid
> på min T68i, der er jo ikke meget "GO" i at at ha en fed pauseskærm
> hvis den kun vises i 5-10 sekunder

Det er desværre ikke muligt :(

\Mandal

Fra : Casper

Dato : 19-05-03 10:47

On Fri, 16 May 2003 07:20:30 +0200, "Brian Fisker [8900]"
<Fisker@mobilixnet.dk> wrote:

>Det er desværre ikke muligt :(

Jeg tror også du skal være glad for uret, da det sandsynligvis bruger
ca. 95% mindre strøm end din pauseskærm...

Casper