Vedr: www.webbiks.dk
Fra : Denny Petersen

Dato : 15-05-03 15:24

24-04-2003 bestiller jeg en Nokia CARK134 Carkit 3410/3510 ved
WEBBIKS
V/WILLIAM CHRISTENSEN
ALDERSROGADE 86, 1 TH
2200 KØBENHAVN N

28-04-2003 overfører jeg 890 Kr. til WEBBIKS.

04-05-2003 har jeg ikke modtaget den endnu. ( lev. tid 3 Dage. )

Sendte en mail til firmaet den 04-05-2003 for at høre hvor den er blevet af
fik følgende svar fra Webbisk.dk:

04-05-2003 forventes på lager igen midt på denne uge .

07-05-2003 Jeg sender mail jeg vil godt annulleret ordre VIS ikke jeg har
modtaget den senest : 12-05-2003
Og have pengene retur til min konto.

Ingen svar fra WEBBIKS.

Eftersom jeg ikke har modtaget min ordre som jeg har betalt for, ville jeg
høre om der er andre som har haft bestilt fra dette firma?
og har fået deres vare?

M.v.h. Denny

Fjern "FJERN" ved privat svar...

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 15-05-03 15:36

"Denny Petersen" <denny@[FJERN]esenet.dk> skrev i en meddelelse

Har ikke personligt bestilt der, men mange inde fra www.mobildebat.dk
har vist brugt siden. William huserer også derinde. Prøv eventuelt at
høre folk ´der også.

\Mandal

Fra : yo

Dato : 15-05-03 17:12

Hej

Jeg har købt en SonyEricsson T310 gennem webbiks HELT uden problemer.....
Jeg har kun været meget tilfreds. Min tlf var heller ikke på lager, men fik
mail om at den ville komme inden x-antal dage, og det passede 100%...
Det er eneste erfaring fra pågældende firma, så hvorvidt det er et
fuskefirma eller ej kan jeg ikke udtale mig om, men kun at jeg har været
meget tilfreds...

Jakob