|
| Erfaringer med First Class Communication? Fra : Lars Bjerregaard |
Dato : 15-05-03 10:37 |
|
Nogen der har handlet med firmaet? Jeg hare bestilt en telefon hos dem, men
synes firmaet virker lidt suspekt. Godt nok har de en pæn hjemmeside og
meget fine priser på deres mobiltelefoner, men adressen på firmaet, er hvad
der ser ud til at være en lejlighed på Nørrebrogade. Desuden virker det for
mig useriøst (kald mig bare racist), at en udlænding som ikke snakker
djævelsk godt dansk står for alt telefonisk kommunikation. Heldigvis har jeg
familie i Kbh der henter telefonen for mig, så helt galt kan det vel næppe
gå?
/Lars
| |
Mads Jakobsen (15-05-2003)
| Kommentar Fra : Mads Jakobsen |
Dato : 15-05-03 11:50 |
|
> Nogen der har handlet med firmaet? Jeg hare bestilt en telefon hos dem,
men
> synes firmaet virker lidt suspekt. Godt nok har de en pæn hjemmeside og
> meget fine priser på deres mobiltelefoner, men adressen på firmaet, er
hvad
> der ser ud til at være en lejlighed på Nørrebrogade.
Firmaet kan på ingen måde sammenlignes med Teleimport, hvis det er samme
princip/opbygning, som du hentyder til.
> Desuden virker det for mig useriøst (kald mig bare racist), at en
udlænding som ikke snakker
> djævelsk godt dansk står for alt telefonisk kommunikation.
Øhh... hvorfor det?
> Heldigvis har jeg familie i Kbh der henter telefonen for mig, så helt galt
kan det vel næppe
> gå?
Næh, det kan det ikke! Jeg har lige modtaget min 6610 med posten i
tirsdags - den blev bestilt mandag, så det må siges at være hurtig
service!!!
Mvh.
Mads
| |
Lars Bjerregaard (15-05-2003)
| Kommentar Fra : Lars Bjerregaard |
Dato : 15-05-03 13:06 |
|
> Firmaet kan på ingen måde sammenlignes med Teleimport, hvis det er samme
> princip/opbygning, som du hentyder til.
Det er heller ikke dem jeg sammenligner med....jeg ville aldrig handle med
det firma. Det jeg tænker på er at det måske er en af de små firmaer der
godt kunne gå hen og lukke idenfor min 2 års garanti....hva gør man så? kan
man sende direkte til teleservice?
> > Desuden virker det for mig useriøst (kald mig bare racist), at en
> udlænding som ikke snakker
> > djævelsk godt dansk står for alt telefonisk kommunikation.
>
> Øhh... hvorfor det?
Det er nok bare mine fordomme der giver mig den fornemmelse....men i mine
øjne bør en sælger kunne gøre sig forståelig på dansk. (I øvrigt var denne
sælger ikke særlig høflig, hvilket for mig også er vigtigt når jeg køber
noget)
> > Heldigvis har jeg familie i Kbh der henter telefonen for mig, så helt
galt
> kan det vel næppe
> > gå?
>
> Næh, det kan det ikke! Jeg har lige modtaget min 6610 med posten i
> tirsdags - den blev bestilt mandag, så det må siges at være hurtig
> service!!!
Havde også selv bestilt den via telefon så jeg kunne få den med posten i
dag, men da jeg så ringede til dem i dag for at få et T&T nummer var der
desværre sket et fejl så pakken slet ikke var blevet sendt....det er derimod
ikke hurtig service.
/Lars
| |
JMo. (15-05-2003)
| Kommentar Fra : JMo. |
Dato : 15-05-03 13:34 |
|
"Lars Bjerregaard" <larsb@softhome.net> wrote in
news:3ec3832b$0$24726$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:
> Det er heller ikke dem jeg sammenligner med....jeg ville aldrig handle
> med det firma. Det jeg tænker på er at det måske er en af de små
> firmaer der godt kunne gå hen og lukke idenfor min 2 års
> garanti....hva gør man så? kan man sende direkte til teleservice?
Du kan indlevere/sende den til alle Nokias servicepoints. De har en liste
på hjemmesiden under support. Husk blot kopi af din købskvittering - og for
at undgå evt. tvister, så sørg for at forhandleren skriver IMEI-nr på din
købskvittering. Særligt hvis du skal have den serviceret i udlandet kan de
nogle steder godt være ret besværlige hvis ikke det er noteret.
| |
|
|