nyt software kan sende billige sms'er
Fra : Bjarne Knudsen

Dato : 14-05-03 23:28

Hej

Jeg fandt lige en artikel i mobilmagasinet. Her har man fundet ud af at man
kan sende sms'er til max 13 øre. Desværre skal man bruge en af følgende
mobil telefoner.
Nokia 3650, Nokia 7650, eller Ericsson p800. Dog regner mobilmagasinet med
at det godt kan blive kombatibel med andre mobiltelefoner med nyere Java.
Det er lidt spændende hvad der sker på den front.
Dem der har en af de nævnte telefoner kunne det være fedt og høre nogle
testresultater. Softwaren kan hentes på følgende link
http://my-symbian.com/7650/download/search.php?name=SMS%20Send

Venlig hilsen

Bjarne

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 14-05-03 23:35

Bjarne Knudsen skrev:

>Jeg fandt lige en artikel i mobilmagasinet. Her har man fundet ud af at man
>kan sende sms'er til max 13 øre. Desværre skal man bruge en af følgende
>mobil telefoner.

Desuden skal man (for at holde prisen nede) benytte sig af GPRS. Jeg
er også ret overbevist om, at afsendernummeret ikke er ens eget,
ellers kunne det være RIGTIG interesseant.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- låsesmeden til din mobiltelefon!

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 15-05-03 16:33

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> wrote in

> Desuden skal man (for at holde prisen nede) benytte sig af GPRS.
> Jeg er også ret overbevist om, at afsendernummeret ikke er ens
> eget, ellers kunne det være RIGTIG interesseant.

Hvis det er over ICQ netværket får man formentlig et +88 nummer
ligesom hvis man sender via ICQ - og det koster 2,70 at svare på
sådan en fætter (hvis man er på TDC´s net)

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"Drømmen om et samlet Europa har ingen mulighed for at

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 15-05-03 16:43

"Henrik Stidsen" <idontwantnospam@hs235.dk> wrote in message

> Hvis det er over ICQ netværket får man formentlig et +88 nummer
> ligesom hvis man sender via ICQ - og det koster 2,70 at svare på
> sådan en fætter (hvis man er på TDC´s net)

Hvorfor ikke bare svare med samme software?

\MK

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 15-05-03 23:08

"Morten Klostergaard" <mgk@teraDOTdk> wrote in

> Hvorfor ikke bare svare med samme software?

Hvis nu man ikke har det ?

Fra : Bjarne Knudsen

Dato : 16-05-03 13:32

Ok der er kommet et par kommentarer til de billige sms'er. Der er desværre
ikke nogen der har prøvet det. Er der slet ikke nogen som har de nævnte
mobiltelefoner?

Nokia 3650, Nokia 7650, eller Ericsson p800, og nu også Nokia 6310i.
Uden at vide det tror jeg også at den kan bruges af andre mobiltelefoner.
(jeg tror at Ericsson T610,Siemens SL55,S45i, Nokia 6610).
Kravet til telefonerne er at de har GPRS, og JAVA. Det har de nævnte
telefoner.
Der er 2 udgaver af softwaren. En lite for bla nokia 6310i.

http://sms-send.net/forum/index.php?s=ab9f6425429b2b4bb8ce16b21e53e6be&act=S
F&f=2

Softwaren er gratis, så hvis man har en sådan mobil med både gprs og java
er det da værd at overveje. Jeg ser frem til nogle resultater.

Fra : KGB

Dato : 17-05-03 23:25

"Bjarne Knudsen" <bjarnemk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ok der er kommet et par kommentarer til de billige sms'er. Der er desværre
> ikke nogen der har prøvet det. Er der slet ikke nogen som har de nævnte
> mobiltelefoner?

1) Har telefonen
2) Har PT ikke GPRS - det var for dyrt i længden.
3) ICQ kan ikke sende til alle telefonselskaber
(Kun sono, tdc og telia)
4) Kan ikke finde ud af at installere softwaren på min tlf.
5) Hvis ikke man kan svare direkte tilbage til nummeret (mig) er det jo
ubrugeligt.

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB