Contact Service problem 3330
Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 14-05-03 21:31

Jeg har en 3330 som har problemet "contact service"

Hvordan kan jeg fixe det?

Jeg har datakabel, og jeg kan fint få kontakt med telefonen.

Når man tænder den, siger den "indsæt simkort" eller "indtast pin-kode"

Lige meget hvad man gør, så genstarter den efter 4 sek og går i "contact
service"

Her skal man tage batteriet ud for at slukke..

Mvh Esben

Fra : Mikkel Trabjerg Knud~

Dato : 14-05-03 21:38

Hej
Den skal nok opdateres.
Prøv at søge efter windct4 på google.
Det kan opdatere, reparere imei, tuner osv.

--
Med venlig hilsen / Best Regards

Mikkel Trabjerg Knudsen
www.modify.dk RemoteUnlock af Nokia tilbydes for 70,00 kr, nu også Debitel
3510(i), 3650, 6100, 6510, 6610, 7210, 7650, 8310, 8910

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 14-05-03 22:01

Okay

Jeg har kun datakabel.. ikke flashkabler

er du sikkert på jeg kan bruge windct4 ? en 3330 er jo en dct3...

Har prøvet at ændre imei - det kan jeg godt, men det hjælper ikke..
- Kan også fint locke/unlocke

Mvh Esben

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 15-05-03 17:01