Kan man stole på Telemobila.dk (og/eller S~
Fra : LC

Dato : 14-05-03 07:17

http://www.bt.dk/Forside.pl?aid=138692

Ifølge artiklen sælger Telemobila stjålne (klonede) mobiltelefoner.

LC

Fra : Miggo

Dato : 14-05-03 11:50

"LC" <spamtrap@zunzhine.dk> wrote in message
> http://www.bt.dk/Forside.pl?aid=138692
>
> Ifølge artiklen sælger Telemobila stjålne (klonede) mobiltelefoner.

Jeg købte en E T65'er gennem telemobilia, og den virkede ikke, først 2
måneder senere, da TELIA byttede min telefon til en ny, fik jeg en der
fungerede.

så pas på med dem!

/Miggo

Fra : Dennis Nimand

Dato : 14-05-03 14:09

Jeg har lige købt en SE T310. Udover lidt langsom behandling har der
overhovedet ikke været noget problem med tlf eller andet! Ville handle der
igen. Billigt!

/Dennis Nimand

Fra : Oros

Dato : 14-05-03 16:06

"Dennis Nimand" <nimand@obel.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige købt en SE T310. Udover lidt langsom behandling har der
> overhovedet ikke været noget problem med tlf eller andet! Ville handle der
> igen. Billigt!

Ok, du har lige købt, men derfor kan den altså godt lige pludselig blive
blacklistet hvis det er en gennemgående problem med deres indkøb af "varme"
telefoner. Eks. købte jeg engang en brugt N8310, 1½ måned efter kunne jeg
pludselig ikke ringe/modtage opkald, der var den blevet spærret fordi den
tilsyneladende var varm... Alt har sin ventetid, også blacklisting!

--
Rasmus Jensen, Ishøj
Min hotmail er "orosaraba"

Fra : Dennis Enøe

Dato : 14-05-03 16:26

Tag evt en kigger her http://www.bt.dk/Krimi.pl?c=left&aid=138692
Telemobilia har flere gange været lidt tarvelige over for kunder, dette
er kun en af de ting jeg har læst, og det er en grimmer sag

Dennis

Fra : Dennis Lange

Dato : 14-05-03 16:30

Dennis Enøe <bluesy@spam.tiscali.dk> skrev:
> Tag evt en kigger her http://www.bt.dk/Krimi.pl?c=left&aid=138692
> Telemobilia har flere gange været lidt tarvelige over for kunder,
> dette er kun en af de ting jeg har læst, og det er en grimmer sag

Hvorledes synes du dit link adskiller sig fra LC's??

--
Mvh. Dennis Lange

- Billige, brugte bøger til studiet: www.pensum.dk

Fra : Dennis Enøe

Dato : 14-05-03 16:31

"Dennis Lange" <dblng2@hotmail.com> wrote in message

> Hvorledes synes du dit link adskiller sig fra LC's??

Hmmmm anden afsender navn? ups, havde fulgt med i tråden
og det var slet ikke her men et andet sted jeg ville have skrevet
det, ups

Dennis

Fra : Jean Balmisse

Dato : 14-05-03 22:06

Har selv købt en del telefoner derinde og har ikke haft nogle problmer
overhovedet !

/JB