3310 slukker selv
Fra : Kaj-Max Thorup

Dato : 13-05-03 22:44

Nogen der kan hjælpe??

Jeg har fået simlåsen fjernet på min 3310, men efter det er gjort er den
begyndt at slukke selv
der var ikke noget ivejen med telefonen før, nogen ide?

Fra : Trine K. Petersen

Dato : 14-05-03 08:44

Nu har du vel fået fjernet låsen et sted der yder garanti? Hvis ikke, så
hænger du på den, og må selv for egen regning betale rep. af den. Var der
garanti der hvor du fik låsen fjernet, så skal du en tur forbi dem der
foretog denne unlock og fortælle dem om problemet.

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 14-05-03 09:33

Kaj-Max Thorup wrote:
> Jeg har fået simlåsen fjernet på min 3310, men efter det er gjort er
> den begyndt at slukke selv
> der var ikke noget ivejen med telefonen før, nogen ide?

Måske en udregning af "Faid" vil hjælpe... Til dette skal du have et
datakabel.

\Mandal