Sikkerhedskode på Nokia 6510
Fra : Rene G.

Dato : 13-05-03 22:00

Hvis koden er blevet ændret ved en fejl, hvad gør jeg så?
Kan ikke få 12345 til at virke, så jeg kan ikke sætte et andet SIM-kort i

Og jo, det er min egen tlf. som jeg har kvittering på

--
Mvh.
Rene'

Fra : Dan Molberg

Dato : 13-05-03 22:39

"Rene G." <nomail@nomail.dk> wrote in message
> Hvis koden er blevet ændret ved en fejl, hvad gør jeg så?
> Kan ikke få 12345 til at virke, så jeg kan ikke sætte et andet SIM-kort i
>

> Og jo, det er min egen tlf. som jeg har kvittering på
Det billigste er at tage den ned til et Nokia Service center og bed om en
software update.... så bliver den 12345 igen.