ICQ til WAP
Fra : third.gonad

Dato : 13-05-03 19:33

http://www.icq.com/wireless/wap/index.html
Hej Folkens,

Jeg har fundet ud af at man kan ha' ICQ over sin wap telefon....fedt nok,
tænkte jeg - men ku' jeg finde ud af det...nope !!!
Så jeg tænkte om der muligvis var en herinde der havde lidt mere tjek på det
end jeg har.
Jeg kan sgu' ikke rigtig finde ud af hvad det er for en adresse jeg skal
skrive ind på mobilen.
Jeg har en nokia 3410 med orange abb. hvis det skulle betyde noget....
Håber der er lidt hjælp at hente.

På forhånd tak,
Flemming

Fra : Kamran Sarwar

Dato : 13-05-03 21:34

Jeg kender ikke til ICQ via det link som du har sendt - men har hidtil brugt
denne adress:

wap88.com

Wap hen til denne adresse - så skal du bare indtaste brugernavn og kode til
din icq konto - du kan have 5 kontakter added, så vidt jeg husker. Så det
skulle næsten være nok til de vigtigste.

Jeg har brugt denne service det sidste års tid. Det er blevet meget brugbart
efter GPRS abonnementet.

mvh

Kamran Sarwar

Fra : third.gonad

Dato : 13-05-03 23:06

Takker for linket....lidt ærgeligt at wap88 lukker om en uges tid.....findes
der ellers andre - eller er der nogen der kan finde ud af den rigtige ICQ.

Lige et "dmut" ?? spørgsmål....kan man ikke gemme bookmarks på mobilen?

Fra : Kamran Sarwar

Dato : 18-05-03 15:32

Ja det kan du da! På min T68i og alle mine andre telefoner med WAP har det
altid været muligt at gemme bookmarks. Så prøve dig bare lidt frem.