billeder af ældre mobil telefoner
Fra : dj

Dato : 13-05-03 14:26

Hej ....

Jeg skal holde et foredrag om mobil telefoner fra barndom til nu, og kunne i
den forbindelse godt tænke mig en masse billeder!
De nye telefoner, er ikke det store problem, men dem af ældre dato syntes
jeg ikke at kan finde!

Nogen som kan hjælpe med det, evt. et link eller noget?

MVH Frank

Fra : JMo.

Dato : 13-05-03 14:41

http://www.handy-sammler.de/sammlung.htm

Fra : dj

Dato : 13-05-03 15:18

> http://www.handy-sammler.de/sammlung.htm

ok, det var jo lige linket jeg manglede!
mange tak!
/Frank

Fra : LC

Dato : 13-05-03 15:45

On Tue, 13 May 2003 16:17:48 +0200, "dj" <kjeldsen66@hotmail.com>
wrote:

>ok, det var jo lige linket jeg manglede!
>mange tak!

Åh ja man bliver jo helt nostalgisk Fandt min første mobiltelefon
her: http://www.handy-sammler.de/Handys/EricssonGH174.htm

LC