konvertering af ringetone
Fra : cazonmobile

Dato : 13-05-03 13:14

Kære alle

Jeg har en ringetone der tidligere fundet her i gruppen. Den skal jeg have
konverteret til en midi-fil.

Det hele går ud på at få min Siemens S55 til at lyde som en gl. ringklokke
telefon

Jeg har forsøgt "men ka´ it´ rigtig hitte u' a-'et"

Er der nogen af jer der kan konvertere filen?

Jeg har lagt den i dk.binaer under samme emne.

Carsten

Fra : Helmut Lotti

Dato : 13-05-03 13:21

"cazonmobile" <security_50@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> telefon
>
> Jeg har forsøgt "men ka´ it´ rigtig hitte u' a-'et"

Kan S55 ikke benytte wav-filer som ringetoner?
Det kan min C55 da!

Med venlig hilsen

Helmut Lotti

Fra : cazonmobile

Dato : 13-05-03 13:53

> Kan S55 ikke benytte wav-filer som ringetoner?
> Det kan min C55 da!

hmm... lægger du dem direkte over i telefonen så? dvs. via Windows og
stifinder f.eks. ?

Carsten

Fra : cazonmobile

Dato : 13-05-03 13:59

> hmm... lægger du dem direkte over i telefonen så? dvs. via Windows og
> stifinder f.eks. ?

nu har jeg prøvet via Siemens data suite, og stifinder uden held. Den vil
godt accepterer filformatet i telefonen- men ikke spille den.

carsten

Fra : Helmut Lotti

Dato : 13-05-03 14:02

> hmm... lægger du dem direkte over i telefonen så? dvs. via Windows og
> stifinder f.eks. ?

Vha WAP! Prøv fx www.eaid.dk!

Med venlig hilsen

Helmut Lotti