nokia 3650
Fra : junky jeff

Dato : 13-05-03 10:43

hvor på nettet kan man finde gratis poly. ringetoner og baggrunde til en
nokia 3650. som man så kan downloade og bagefter overføre via infrarød???

Jeg kender kun en add: www.mididb.com
andre kan jeg ikke finde

Fra : Lars Strange

Dato : 13-05-03 19:04

Midi formatet har jo været blandt os i en menneskealder, så der må findes
bunker af gratis midi-sange derude.

Personligt synes jeg sjældent at de er til at holde ud at høre på En
søgning på google på "midi free download" giver 610000 hits (fx
www.findmidis.com/ ), så mon ikke du blot har været uheldig da du ledte?

Men hvis du vil have lidt lir på telefonen, så faldt jeg over et par
trailere (på http://www.nokia3650.net/forum/ ) konverteret til at kunne
afspilles på telefonen
http://microbots.no-ip.com/n3650/matrix_reloaded.rm
http://microbots.no-ip.com/n3650/charlies_angels_2.rm

Så er blæreeffekten da helt oppe at ringe

/Lars