Nokia 3510i - dårlig lyd?
Fra : Michael

Dato : 12-05-03 12:23

Jeg har købt mig en Nokia 3510i, men er mildest talt noget skuffet over
lydkvaliteten på samtaler.
Jeg synes der er meget støj i forhold til min gamle telefon (Nokia 3330)...

Jeg har prøvet at aktivere EFR (med *3370#), men jeg synes ikke rigtigt at
det har hjulpet noget. Er der nogen derude som har lignende erfaringer?

Desuden virker farvedisplayet noget mørkt i sollys.. andre som også har
oplevet dette?

/Michael

Fra : Henrik Absalon

Dato : 12-05-03 13:47

Hejsa Michael

Jeg har også lige købt en N3510i, der er ingen lydforskel fra min gamle
N3330.
Men jeg syntes at de baggrunds billeder der følger med telefonen er meget
uskarpe, med jeg ved ikke hvordan kvaliteten er hvis man selv oploader nogle
billeder til telefonen.

Henrik

Fra : MA

Dato : 12-05-03 14:43

Lyden på min Nkia 3510i upåklagelig.
Billeder og skærm er til gengæld langt under acceptabel standard. Er lyssvag
og med dårlig kontrast. Men netop høj kontrast, større opløselighed og øget
lysstyrke er jo også hvad man betaler for i de mere professionelle Nokia
serier.
3510i er og bliver en prisbillig slagvare.

Martin
ma_dk@NoSpamhotmail.com
Please, remove NoSpam before replying.

Fra : Michael

Dato : 12-05-03 15:05

Hmm... spørsgmålet er, om min 3510'er er i stykker - jeg synes nemlig lyden
er markant dårligere en ventet.

Et helt andet spørgsmål er jo så, om man kan få butikken til at tage skidtet
retur så man eventuelt kan finde sig en anden telefon.... nogen forslag? :)

Fra : cazonmobile

Dato : 13-05-03 15:07

...om det lige kan bruges her ?? men jeg har netop afleveret min Nokia
6610'er pga. meget dårlig lyd. Meget var her forsøgt, sw, rep. mv. uden det
hjalp. Senere har jeg fået at vide at det var et generelt problem med mange
af 6610'erne. ( og 7210'erne)

Jeg var ikke specielt tilfreds med telefonen!

Carsten