Anbefal mig et mobilabonnement!
Fra : JE

Dato : 11-05-03 21:58

Jeg er en af de få i denne verden, som endnu ikke har en mobiltelefon.

Jeg er dog ved at "overgive" mig, og er nu på udkig efter et
mobilabonnement.

Anbefal mig venligst et abonnement. Mit forbrug af taletid vil være
begrænset.
Vel et kvarters-tid om ugen + ganske få SMS'er.

(Jeg har tænkt mig at købe en Nokia 3510i).

Fra : Jan Simonsen

Dato : 11-05-03 21:51

Så få dig Cbb "Club Blah Blah"
de er lige gået ned til 99øre i min. døgnet rundt, og sms til 24øre..
Med Venlig Hilsen JAn Simonsen

Fra : *gavtyven*

Dato : 11-05-03 21:54

www.telmore.dk

Fra : Claus Nielsen

Dato : 11-05-03 22:05

Telmore har jeg kun gode erfaringer med.. Jeg skiftede fra club blah blah,
som jeg har haft en del bøvl med..

Fra : Kent

Dato : 12-05-03 11:37

"Claus Nielsen" <cbn@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Telmore har jeg kun gode erfaringer med.. Jeg skiftede fra club blah blah,
> som jeg har haft en del bøvl med..

Telmore er sagen, det er der ingen tvivl om - men kun hvis man
ikke snakker særligt meget - eller er villig til at betale meget
for den uovertrufne service!

Jeg har haft Telmore-abb. næsten lige siden, de startede - og
jeg kan ikke sætte en finger på noget som helst. MEN de
kan ikke helt være med på priserne længere! TDC kører
med et abb., der hedder Mixit. Taletiden koster 1,20 kr
i minuttet og 0,25 øre pr. sms. Det er dyrere end Telmore,
MEN så er der den lille ting, som i hvertfald næsten kan
halvere mine telefonregninger. Man kan oprette en "Zone", hvor
man kan ringe fra til alle danmarks fastnettelefoner til kun
50 øre i minuttet. "Zone" koster 10 kr. pr. måned. Det er
også muligt at oprette et "Stjernenummer", dvs. hvis et
bestemt nummer, som man kan ringe til for 50 øre i minuttet,
uanset hvor man selv befinder sig i landet. Også "Stjernenummer"
koster 10 kr. om måneden.

Dvs. sige, at ringer man meget fra samme sted eller til samme
nummer, og det gør jeg, så er der rigtigt mange penge at spare.
Frem til den 31. maj 2003 er oprettelsen gratis.

http://www.mixit.dk/

Er der nogle fælder her, som jeg ikke ser?

Vh
Kent

Fra : Christopher Tracy

Dato : 12-05-03 15:01

Hej

> [...]
> bestemt nummer, som man kan ringe til for 50 øre i minuttet,
> uanset hvor man selv befinder sig i landet. Også "Stjernenummer"

Stod på Nørreport station, og kiggede på af Mixit's reklamer, der hænger på
vægen dernede, med teksten: "Ring for 50 øre der hvor du opholder dig"
Dvs jeg altid kan ringe for 50 øre ikk', for jeg kan jo ikke ringe op hvor
jeg IKKE opholder mig :-/

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Kent

Dato : 12-05-03 16:01

"Christopher Tracy" <goldartist@yahoo.remove-this.com> skrev i en meddelelse

> [...]

> vægen dernede, med teksten: "Ring for 50 øre der hvor du opholder dig"
> Dvs jeg altid kan ringe for 50 øre ikk', for jeg kan jo ikke ringe op hvor

He he

Ring til TDC og overbevis dem om det. Så giver
jeg en øl - nej, en hel kasse

Vh
Kent

Fra : Mads Stetter

Dato : 11-05-03 22:07

Svaret er: www.telmore.dk

Det er et genialt produkt!

Og tilmed sidder den administrerende direktør for telmore og svarer på
diverse problemer herinde i nyhedsgruppen. Magen til service skal du lede
MEGET længe efter!

Håber bare ikke det kommer til at gå telmore som det gik med image
scandinavien... Frank?

MVH Mads Stetter

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 11-05-03 22:17

In news:3ebeb6e0$0$24678$edfadb0f@dread14.news.tele.dk ,
JE <janelne@mail.tele.dk> typed:
>Anbefal mig venligst et abonnement. Mit forbrug af taletid vil være
> begrænset.
> Vel et kvarters-tid om ugen + ganske få SMS'er.

www.telmore.dk ... som de andre også har sagt. Ville aldrig drømme om CBB,
har læst/hørt om alt for meget brok fra dem.

--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : master!

Dato : 11-05-03 22:30

Hvis du ik bruger så meget taletid om måneden ville det værer dumt at vælge
Telemore http://telemore.dk da den stiger i pris om måneden hvis du ik
bruger over et vidst beløm,
og det lukker sim-kortet hvis du ik bruger det et kort stykke tid (kender en
del der har været udefor det) og det koster kassen at få det op at kører
igen..

Hvorimod CBB http://cbb.dk kan du ringe så lidt om måneden du vil det koster
det samme
og der skal gå helt op til 6 måneder hvor du ik har tanket op før det
lukker, og du for del af sms nogle måneder før at det lukker om at der er så
så lang tid tilbage før det lukker, så du kan nå at tanke op...

Valte selv CBB http://cbb.dk i sin tid fordi jeg heller ik bruger så meget
om måneden og så kan det jo ik betalle sig med Telemore http://telemore.dk

Men som sagt du bestemmer jo fulstændig selv hvad du vælger...

Fra : Fischer

Dato : 12-05-03 06:14

> Hvis du ik bruger så meget taletid om måneden ville det
> værer dumt at vælge Telemore http://telemore.dk da den
> stiger i pris om måneden hvis du ik bruger over et vidst
> beløm,

Hvis du gad læse indlægget kan du se at spørgerens forventede forbrug ligger
langt over denne grænse.

> og det lukker sim-kortet hvis du ik bruger det et kort
> stykke tid (kender en del der har været udefor det) og det
> koster kassen at få det op at kører igen..

Direkte vrøvl!
Telmore spærrer kun din konto hvis den har været negativ i 5 dage eller går
under minus 200 kr.
Telmore spærrer aldrig en konto hvor der er penge på (modsat CBB).

Og det koster langt mindre at få genåbnet en Telmore konto end en CBB konto.

> Hvorimod CBB http://cbb.dk kan du ringe så lidt om
> måneden du vil det koster det samme og der skal gå
> helt op til 6 måneder hvor du ik har tanket op før det
> lukker ...

Det er da fuldstændig det samme.
Hos CBB er du tvunget til at indsætte minimum 99,- kr. hver 6. måned - hos
Telmore skal du bruge mindst 50,- kr. i en 3 måneders periode.

Forskellen er dog stor når man ser på konsekvensen af ikke at overholde
dette.
CBB lukker din konto med det samme og det koster en formue at få den
genåbnet.
Telmore trækker et gebyr på 7,50 kr. pr. måned.

> Valte selv CBB http://cbb.dk i sin tid fordi jeg heller ik
> bruger så meget om måneden og så kan det jo ik betalle
> sig med Telemore http://telemore.dk

I så fald har du valgt CBB fordi du ikke aner hvad du vrøvler om.

*Fischer

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 11-05-03 22:40

"JE" <janelne@mail.tele.dk> wrote in

> Subject: Anbefal mig et mobilabonnement!

Jeg vil tilslutte mig koret og anbefale dig Telmore - hvis alle
firmaer kørte på den måde ville forbrugerombudsmandsstillingen være
deltids...

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"Drømmen om et samlet Europa har ingen mulighed for at

Fra : Christian Poulsen

Dato : 11-05-03 23:21

> Jeg er en af de få i denne verden, som endnu ikke har en mobiltelefon.

> Jeg er dog ved at "overgive" mig, og er nu på udkig efter et
> mobilabonnement.

Jeg vil som en af eneste ikke skrive Telmore. Telmore er godt. Men da du
også skal købe en telefon, så vil jeg anbefale dig at starte ud med et
abb. som SONOFONs Kvantum abb.

Læs mere om det her:
www.sonofon.dk/kvantum/

Efter de seks måneder kan du altid gennemregne de forbrug. Og så kan det
jo være at Telmore vil være det mest korrekte valg for dig.

Fra : Fischer

Dato : 12-05-03 06:06

> Anbefal mig venligst et abonnement. Mit forbrug af taletid
> vil være begrænset.
> Vel et kvarters-tid om ugen + ganske få SMS'er.

Med det forbrug vil jeg anbefale enten Telmore eller CBB, hvor du indbetaler
forud via Internettet.
Hvis du hellere vil have en månedtlig regning, så er Mixit et godt bud.

> (Jeg har tænkt mig at købe en Nokia 3510i).

For at få en billig mobil, kan du overveje at lægge ud med et andet (dyrere)
abonnement og flytte nummeret til et andet selskab

*Fischer

Fra : Johnny

Dato : 12-05-03 08:15

TDC køre gode tilbud lige nu på mobilos (du kan let spare omkring 500 kr.) i
forhold til Sonofon.

Hold dig langt væk fra andre end TDC og Sonofon når mobilen skal købes.

Debitel sender regninger ud lige som reklamen for Ekstrabladet, Telia har
ikke styr på kunderne ig opspigelser.

Hilsen
Johnny

Fra : Andersen

Dato : 12-05-03 09:25

> [...]
> begrænset.
> Vel et kvarters-tid om ugen + ganske få SMS'er.
>
> (Jeg har tænkt mig at købe en Nokia 3510i).

Køb telefonen der hvor den er billigst (husk at regne
oprettelse og abb. med i prisen) Du meddelser så
blot udbyder at du ønsker at opsige abb. til udgang
af den abb. periode du binder dig, og husk at få på
skrift at den er opsagt til den og den dato. Du kan så
få låst din telefon op hos en unlocker hvis du er bange
for at gøre noget forkert, ellers kan du finde vejledning
på nettet i at gøre det selv. Dette kan du sagtens gøre
samme dag som den er købt, og nu kan du så sætte
det sim kort i som du selv helst vil bruge

Også jeg vil anbefale Telmore.

Det skal måske nævnes at hvis du køber en telefon som
er bundet til TDC's net er det ikke nødvendigt at unlocke
hvis du bruger Telmore. Du kan så blot når der er gået
det halve år gå ned og få en unlock kode af TDC og du
er således garanteret at de vil lave din telefon hvis der
skulle ske noget.(Nogle er begyndt med forbehold for
garantien hvis telefonen er unlocked, så tjek lige beting.)