Nokia 6100
Fra : Thomas

Dato : 11-05-03 21:00

Er der nogle der har nogle dårlige erfaringer med Nokia 6100? (f.eks. fejl
på software/menuer, dårlig lyd/microfon, dårligt signal mv.)

Er der nogen som har denne tlf. og kan oplyse mig om hvad den virkelige
standby tid er, for jeg har ikke helt selv de bedste erfaringer med de tal
som Nokia opgiver som standbytid?

Fra : Christian Poulsen

Dato : 11-05-03 23:25

> Er der nogle der har nogle dårlige erfaringer med Nokia 6100? (f.eks.
> fejl på software/menuer, dårlig lyd/microfon, dårligt signal mv.)

I modsætning til 6610 og 7210, så har jeg endnu ikke oplevet en fejl
med min 6100. Har haft den siden januar, og den har kun en enkelt gang
genstartet. Så det er en rigtig god terminal. Køb køb.

> Er der nogen som har denne tlf. og kan oplyse mig om hvad den virkelige
> standby tid er, for jeg har ikke helt selv de bedste erfaringer med de
> tal som Nokia opgiver som standbytid?

Ved ikke om mit batteri er sløjt. Jeg skal oplade ca. hver anden dag.

Fra : [Mob:Lock] - Kent

Dato : 11-05-03 23:59

Det er meget normalt man skal lade hver anden dag.. det eneste minus ved den
:(