Løs forbindelse?
Fra : MiRaCuLiX

Dato : 11-05-03 18:33

Hej,

Min N6610 har det ikke godt i bundstikket.. Den havde fejlen lige siden jeg
fik den..
Når jeg hører radio popper lyden fra side til side. Det hjælper nogen gange
at "puffe" lidt til stikket,
så den kører stereo igen. Men lige pludselig begynder den igen kun at spille
i den højre side..
Den har været til rep. 3 gange nu med den fejl, og de har åbenbart ikke
kunne klare det..
en af mine venner har en mobil magen ved, og den har ikke fejlen..
Hvad skal jeg gøre nu?? mobilen er kun 2 uger gammel, og derfor burde være
iorden..

MVH

Kasper

Fra : John K

Dato : 11-05-03 20:38

"MiRaCuLiX" <Kalle2@FJERN_DETTE_mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en af mine venner har en mobil magen ved, og den har ikke fejlen..
> Hvad skal jeg gøre nu?? mobilen er kun 2 uger gammel, og derfor burde være

Hvis den har været til reparation tre gange, uden at problemet er blevet
løst, ville jeg helt klart gøre krav på at få telefonen byttet til en ny.

Mvh

John K

Fra : Helmut Lotti

Dato : 12-05-03 09:58

> [...]
spille
> i den højre side..
> Den har været til rep. 3 gange nu med den fejl, og de har åbenbart ikke

Er du sikker på at fejlen ligger i POP-porten og ikke i headsettet?

Med venlig hilsen

Helmut Lotti

Fra : Anders Ravn

Dato : 12-05-03 15:19

"MiRaCuLiX" <Kalle2@FJERN_DETTE_mailme.dk> skrev i en meddelelse
<SNIP og SNIP>
> [...]
jeg
> fik den..
> Når jeg hører radio popper lyden fra side til side. Det hjælper nogen

Hej Kasper!

Jeg har haft samme problem med min siden jeg købte den i December, men
troede sq at den skulle være så ringe... Men hvis du kender en hvor
problemet ikke forekommer, kunne det være at jeg skulle gøre krav på en
reparation/ombytning. Jeg er også ret træt af det - især fordi jeg bruger
radioen rigtig meget.

Iøvrigt er min fon også begyndt at slukke af sig selv i ny og næ... ÆV!

Mvh,

Anders

Fra : Maze

Dato : 12-05-03 21:38

Anders Ravn wrote:
> [...]
> problemet ikke forekommer, kunne det være at jeg skulle gøre krav på en
> reparation/ombytning. Jeg er også ret træt af det - især fordi jeg bruger

Det er tilsyneladende et generelt problem der er med 7210/6610. Jeg
kender flere, der har det samme problem, som bare har lært at leve med det.

--
/Maze

- Der findes 10 slags mennesker. Dem, der kan læse binært, og dem, der
ikke kan...

P.S.: Hvis du vil sende en mail, så fjern triple-x..

Fra : MiRaCuLiX

Dato : 13-05-03 17:36

Min slukkede også sig selv en gang imellem. Så sendte jeg den ind, og den
røg over til nokia som skiftede et eller andet til batteriet, og nu kører
den igen..

MVH

Kasper