Infrarød Nokia 6210
Fra : Robinson

Dato : 11-05-03 07:12

Jeg har en bærbar PC, og en Nokia 6210 med infrarød. Jeg vil gerne på nettet
når jeg er ude og rejse.
Kan nogen i dette forum fortælle mig om det kan lade sig gøre?
Jeg har et gratis abonnement hos CyberCity, og taletid hos Telmore.

Fra : Fischer

Dato : 11-05-03 08:00

> [...]
> Kan nogen i dette forum fortælle mig om det kan lade
> sig gøre?
> Jeg har et gratis abonnement hos CyberCity, og taletid

Ja, ingen problem.
Du skal evt. have ringet til CyberCity's kundeservice og have åbnet for
mobil adgang.
Og så kan du umiddelbart gå på nettet med 9.6 kbps.

*Fischer

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 11-05-03 11:06

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> wrote in message

> Ja, ingen problem.
> Du skal evt. have ringet til CyberCity's kundeservice og have åbnet for
> mobil adgang.
> Og så kan du umiddelbart gå på nettet med 9.6 kbps.

Jeg ringede ind til Cybercity med ?, da jeg skal lave en løsning til min
mor, der ikke bruger nettet så meget.

Der fortalte de i kundeservice man "bare" kunne ringe på et nummer jeg mener
var noget 35 42 00 00 eller noget i den stil, spurgte ham om jeg kunne finde
det på deres site, og det kunne jeg, dog har jeg ikke fundet det endnu, har
prøvet .

Men jeg troede man kunne komme op på 28.8 via en 6210 og med Telmore, eller
er jeg ude og skide lige nu ?

Mvh.

Kim