MMS / telmore / datakabel / mobilkabler.dk
Fra : Peter Jensen

Dato : 10-05-03 18:48

Ja, det var ikke så lidt.

Som rigtig glad ejer af en 7250 er jeg nu kommet lidt i vanskeligheder.
Alting virker fint - næsten.
Først nogle spørgsmål.

Er det muligt at få MMS til at virke med telmore med en 7250? Jeg har fået
en link til www.inaphone.dk men der kan man ikke hente en opsætning til
7250 - desuden er det tdc opsætninger. Jeg har prøvet på tdcmobil.dk men der
kan jeg ikke tilmelde mig til MMS fordi det ikke understøttes af min service
provider.

Ja, så skal jeg bruge et datakabel fra mobilkabler.dk - det fremgår bare
ikke så tydeligt hvilket jeg skal have, så hvis en kan hjælpe? Kan jeg
iøvrigt, med et kabel fra mobilkabler.dk, smide billeder fra min mobil til
computer via Nokias program PC Suite (tror jeg det hedder).

Fra : KGB

Dato : 10-05-03 20:23

"Peter Jensen" <mentor@haiku.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, det var ikke så lidt.
>
> Som rigtig glad ejer af en 7250 er jeg nu kommet lidt i vanskeligheder.

Det sker.

> Er det muligt at få MMS til at virke med telmore med en 7250?

Med 7250 ja, men med Telmore - nej.
Få dig et rigtigt teleselskab hvis du vil ud på den store accessorie
motorvej, eller nøjs med det som de servicemindede lavprisselskaber nu
engang kan tilbyde. Sidstnævnte vil altid være bagud med at udbyde "nye" og
smarte features. Så når G3 kommer på banen skal du heller ikke regne med at
de bliver blandt de første udbydere.

> kan jeg ikke tilmelde mig til MMS fordi det ikke understøttes af min
service
> provider.

Netop

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Peter Jensen

Dato : 10-05-03 21:59

KLIPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
> Netop

> --
> Regards, yours truly madly
>
> (-: KGB
> http://goshin-jitsu.dk

Tak for dit svar, måske du kunne fortælle mig hvilke selskab som så er værd
at satse på?
Jeg orker næsten ikke at betale så meget som tdc forlanger, som vær rar ikke
at nævne dem :)

Mvh.:
Peter Jensen

Fra : KGB

Dato : 11-05-03 00:18

> KLIPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

> Tak for dit svar,

Det var så lidt

> måske du kunne fortælle mig hvilke selskab som så er værd
> at satse på?

Det skal dog ikke siges, at jeg har sagt Telmore ikke er værd at satse på.
De har helt bestemt mange fordele. En af disse nævner du selv - prisen. Men
er det vigtigt for dig, at være på forkant med nye festures der kommer til
telefoner, så er Sonofon, Orange og dem jeg ikke må nævne de førende.
Netop disse lejer så deres overskydende sendekapaciteter ud til
billigselskaberne, lidt efter Spies-devisen: "Hellere et fuldt fly til halvt
dyre, halvt billige priser - end et halvtomt fly til kun dyre priser"

> Jeg orker næsten ikke at betale så meget som tdc forlanger, som vær rar
ikke
> at nævne dem :)

Det har jeg så ikke gjort

--