P800 spørgsmål....
Fra : Mikael Andresen

Dato : 10-05-03 18:39

Så kom den i hus, den mega seje, ovre lækre og kanon fede P800 fra Sony
Ericsson... Men men jeg har lige to problemer.... Der er noget musik på den
som standard demo-nummer, som jeg ikke gider have men kan ikke slette
pisset... desuden kan jeg ikkeforstå der ikke er et program hvor man kan
skrive beskeder ligesom der er til f.eks t68i...

Er det noget i ved noget om så hjælp mig please...

Mvh. Mikael

Ps: andre små fede ting den kan som man ikke lige umiddelbart opdager
modtages også med kyshånd da jeg kun har haft den i 1 dag..

Fra : Søren Blom

Dato : 10-05-03 19:40

"Mikael Andresen" <mikael-andresen@mail1.stofanet.dk> skrev
> [...]
> pisset... desuden kan jeg ikkeforstå der ikke er et program hvor man kan
> skrive beskeder ligesom der er til f.eks t68i...

Jamen tillykke med telefonen. Eneste grund for at du ikke er kommet af med
den fil du vil af med, er at du ikke gør det rigtigt, selv slettet jeg filen
direkte i telefonen far stifinder i Windows.
Så snart du har installeret Basestastionen, så vil telefonen optræde som to
drev i Stifinder, et for telefonen og et drev for hukommelseskortet, så skal
du bare finde den rigtig fil og så slette den.

Hvad mener du med det sidste spørgsmål, for det forstår jeg ikke?

Med hensyn til ting til din telefon, så kan man finde meget ved at søge på
det, men gode steder at starte er www.p800.dk eller www.esato.com

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Mikael Andresen

Dato : 10-05-03 21:01

det kan jeg engentligt godt forstår.. jeg har nu fået slettet det musik via
windows, tak søren.. det jeg mente med det sidste var at man kunne til T68i
få et program til pc der gjorde det muligt at skrive og læse beskeder når
telefonen var koblet til computeren.. det virker umiddelbart ikke til at
være tilfældet ved P800.. men kan det passe...

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 10-05-03 22:50

"Mikael Andresen" <mikael-andresen@mail1.stofanet.dk> skrev

> et program til pc der gjorde det muligt at skrive og læse beskeder når
> telefonen var koblet til computeren..

Kig her:
http://my-symbian.com/uiq/applications/applications.php?fldAuto=248&faq=2

--