jeg blev ringet op af Sonofons kundeservice efter jeg havde haft min T68i i
et par dage, da de kunne se at jeg havde forsøgt via deres hjemmeside at
sende MMS til min mobil uden at det var lykkedes mig at åbne dem
"L.A." <jyllandsgade@privat.dk> skrev i en meddelelse
news:3ebd8890$0$68874$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej Michael.
>
> Tusind tak for hjælpen. Det var lige det, der skulle til. Jeg har snakket
> med Orange kundeservice et par gange i løbet af dagen og ikke en eneste
gang
> nævnte de noget om at slukke telefonen. Det burde de vel vide ?!
>
> Nu virker det perfekt, så jeg vil endnu en gang sige tak for hjælpen.
> 'You're the man'
>
> mvh, L.A.
>
>
> "Michael Frandsen" <m.frandsen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> news:3ebd49ed$0$29524$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> > prøv at slukke telefonen i ca 15 minutter og se om telefonen ikke fanger
> > nettet nu.
> > mvh
> > michael
>
>