Hjælp - BlueTooth mig op i r....
Fra : Nick

Dato : 09-05-03 21:36

Splinterny SE T68i og USB BT dongle.

Intet virker... skal man bruge det xtend-program der medfølger knoglen på
cd-rom eller skal man downloade noget andet, for at synce med outlook?

Det der billedfætterprogram der også følger med, siger også at dn ikke kan
se telefonen...

/Nick

Fra : Apollo14

Dato : 09-05-03 22:12

On Fri, 9 May 2003 22:36:20 +0200, Nick wrote:

> [...]
> cd-rom eller skal man downloade noget andet, for at synce med outlook?
>
> Det der billedfætterprogram der også følger med, siger også at dn ikke kan

Har du husket at kode telefonen til BT'eren, ellers kommer det aldrig
til at virke, mit kører perfekt her, og jeg kan endda snakke i den
samtidig med at den syncer med Outlook.
--
Kenneth Pedersen aka apollo14
Flower: 19262549 - apollo14dk@hotmail.com

Fra : Nick

Dato : 09-05-03 22:32

"Apollo14" <apollo14dk@ihatespamhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Har du husket at kode telefonen til BT'eren, ellers kommer det aldrig
> til at virke, mit kører perfekt her, og jeg kan endda snakke i den
> samtidig med at den syncer med Outlook.

.... og hvordan gør man så det...

/Nick

Fra : Apollo14

Dato : 09-05-03 22:37

On Fri, 9 May 2003 23:32:27 +0200, Nick wrote:

-klip-
> ... og hvordan gør man så det...
>
> /Nick

ind i menuen Forbindelse - Bluetooth - parr. Enheder og tilføj, husk dog
at donglen skal side i USBporten.

Fra : BorreBoy

Dato : 10-05-03 08:16

"Nick" <news@SLETMIGskuden.dk> skrev i en meddelelse
> Splinterny SE T68i og USB BT dongle.
>
> Intet virker... skal man bruge det xtend-program der medfølger knoglen på
> cd-rom eller skal man downloade noget andet, for at synce med outlook?

Hent det nyeste software hos Ericsson (XTend og Mobile Monitor - mener jeg
det hedder).
Hvilken BT dongle har du? Mange har problemer med Microsofts (fik aldrig min
til at samarbejde).

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Dennis Enøe

Dato : 10-05-03 09:09

"Nick" <news@SLETMIGskuden.dk> wrote in message
> [...]

Hvis du ikke kører XP med SP1 på, så har du dit første
problem, før er BT (BlueTooth) ikke skrevet helt ind i, dog
er der drivere der kan komme uden om dette, men det er
få der kan få det til at virke

Har ingen erfaring med T68I men hvilken BT dongle har du købt?

Dennis

Fra : Nick

Dato : 10-05-03 15:46

"Dennis Enøe" <bluesy@spam.tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Har ingen erfaring med T68I men hvilken BT dongle har du købt?

Jeg importerer den selv fra Kinaland...

/Nick

Fra : BorreBoy

Dato : 10-05-03 15:54

> "Dennis Enøe" <bluesy@spam.tiscali.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jeg importerer den selv fra Kinaland...

Med den glimrende information kan vi jo sagtens hjælpe dig...

Fra : Nick

Dato : 10-05-03 16:07

"BorreBoy" <borreYYY@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Med den glimrende information kan vi jo sagtens hjælpe dig...

1. Når man køber direkte af fabrikken kan man jo kalde den hvad som helst.
2. Det var hjælp til indstilling af tlf jeg søgte efter - BT donglen må jeg
jo selv klare...
3. Det kunne jo være der var nogle generelle retningslinier for BT udstyr
der skulle snakke sammen. F.eks. de forskellige "modes"...
/Nick

Fra : BorreBoy

Dato : 10-05-03 16:24

> [...]
> 3. Det kunne jo være der var nogle generelle retningslinier for BT udstyr
> der skulle snakke sammen. F.eks. de forskellige "modes"...

Hvis du har downloadet og installeret de drivere/programmer jeg nævnte, og
installeret driverne til din BT dongle, burde det virke...

Fra : Dennis Enøe

Dato : 10-05-03 17:51

"Nick" <news@SLETMIGskuden.dk> wrote in message
> 1. Når man køber direkte af fabrikken kan man jo kalde den hvad som helst.

Ja men uden at vide hvad det virkeligt er for en kan vi ikke
sige hvilket chipset der er i og derfor ikke vejlede ud fra det.

Dennis