modtagelse af Giro fra teleimport.dk
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-05-03 21:19

Hej

Må jeg høre, er der sket noget som helst i og omkring teleimport.dk her for
tiden? Er der nogen der har modtaget deres giro kort, så man evt kan gå
videre i sagen..? Jeg tror jeg bestilte omkring 24 april.. Men har ikke hørt
noget..

Mvh. Bjarke

Fra : Toki

Dato : 08-05-03 21:43

Kongen har lukket sin bikse, desværre....

Vh,
Toki

PS. Jeg har osse bestilt en del mobiloses for længe siden, men ikke har fået
nogle girolos endnu...

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-05-03 21:46

"Toki" <tilsalgnu@hotmail.com> wrote in message
> Kongen har lukket sin bikse, desværre....

Kilde?

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 08-05-03 22:04

Hej

> [...]
>videre i sagen..? Jeg tror jeg bestilte omkring 24 april.. Men har ikke hørt

Samme hér, bestilte for 2 uger siden, men har intet hørt/set/modtaget.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Nick

Dato : 08-05-03 22:21

Nu skriver manden jo også på websiden at han har fejl på sine girokort, så
der går til ca. 10 ds før han sender dem ud.

Lad os nu se...

/Nick

Fra : LC

Dato : 08-05-03 22:31

On Thu, 08 May 2003 23:03:50 +0200, Ole Rasmussen
<newsfeed@melby-online.dk> wrote:

>Samme hér, bestilte for 2 uger siden, men har intet hørt/set/modtaget.

Der står på hjemmesiden at der er fejl i girokortene men at de er på
vej ud om ca. 10 dage (skrevet d. 1. maj)

LC

Fra : Jimmy

Dato : 08-05-03 22:20

> [...]
> tiden? Er der nogen der har modtaget deres giro kort, så man evt kan gå
> videre i sagen..? Jeg tror jeg bestilte omkring 24 april.. Men har ikke

Har du set på deres forside?

Mvh
Jimmy

Fra : Oros

Dato : 08-05-03 23:50

OMFG!

Er der _stadig_ nogen derude der lever i det utopiske håb om faktisk
nogensinde at kunne få en telefon derfra til den angivede pris? Cheezez....
At fætteren nu har nosset sig sammen til at få et cvr-nr gør så bare det
hele mere grinagtigt, især fordi man som "kunde" ikke er stillet et hak
bedre end man havde været inden nr. blev oprettet.
Sakset fra www.cvr.dk
CVR-nr.:
27-14-39-11 Startdato: 01.05.2003 Ophørsdato:

Navn:
Parelell Teleimport v/Martin H.Andersen

Adresse:
Holmbladsgade 102, 3. tv
2300 København S

Telefon:

Fax:

E-mail:

Virksomhedsform:
10 - Enkeltmandsvirksomhed

Hovedbranche:
524870 - Detailhandel med telekommunikationsudstyr

Antal Ansatte:
-

--
Rasmus Jensen, Ishøj
Min hotmail er "orosaraba"

Fra : Oros

Dato : 08-05-03 23:52

"Oros" <dkaduglemme@idinedroemme.sut> skrev i en meddelelse
> Navn:
> Parelell Teleimport v/Martin H.Andersen

Bemærk i øvrigt her at firmanavnet igen er stavet forkert... nu på en anden
måde! Jow jow... tredje gang er jo lykkens gang...