3330 - uden lyd....
Fra : Nikolaj Riis Josephs~

Dato : 08-05-03 20:44

Jeg er (u)heldige ejer af en nokia 3330 som har fungeret i flrer år hvor
efter den pludelig ingen (eller meget svag) lyd på rengetonerne (hvis
telefonen står på styrke 5, kan man meget svagt høre ringe signalet hvis man
holder telefonen helt op til øret). Lydden er fin nok under samtaler, jeg
kan altså godt høre den person der er "i den anden ende".

Hvad kan problemet være? nogen forslag?

--
Hilsner fra
Nikolaj Riis Josephsen

Fra : Janus Olsen

Dato : 08-05-03 21:10

Nikolaj Riis Josephsen wrote:
> [...]
> signalet hvis man holder telefonen helt op til øret). Lydden er fin
> nok under samtaler, jeg kan altså godt høre den person der er "i den

Hej
Det lyder som om buzzeren er i stykker, og skal derfor skiftes. Buzzeren der
spiller ringetonerne er ikke den samme som højttaleren du bruger når du
snakker.
MVH Janus Olsen

Fra : Nikolaj Riis Josephs~

Dato : 08-05-03 21:23

> Det lyder som om buzzeren er i stykker, og skal derfor skiftes. Buzzeren
der
> spiller ringetonerne er ikke den samme som højttaleren du bruger når du
> snakker.
Hvor kan denne købes? (kan ikke finde den ved thansen)

Fra : Janus Olsen

Dato : 08-05-03 21:40

> Hvor kan denne købes? (kan ikke finde den ved thansen)
Du skal nok have fat i en der kan reparere den for dig, så vidt jeg husker
er den loddet fast, så hvis ikke du er ferm med en loddekolbe skal du nok
have fat i en der er. Hvis du siger hvor du bor henne er der nok en der skal
kontakte dig mht. en reperation, eller salg af en buzzer. ellers kan jeg i
Aalborg
MVH Janus Olsen

Fra : Nikolaj Riis Josephs~

Dato : 08-05-03 21:54

> [...]
skal
> kontakte dig mht. en reperation, eller salg af en buzzer. ellers kan jeg i
Jeg bor i nærheden af Skanderborg/Galten.

Fra : Janus Olsen

Dato : 08-05-03 22:13

> Jeg bor i nærheden af Skanderborg/Galten.

Nu ved jeg ikke om Århus er for langt for dig, men der er Kasper
www.unlockaarhus.dk jeg tror han kan klare det for dig, men prøv at se hvad
der er i nærheden på http://www.dkunlock.dk/visamt.asp?amt=11
Du kan jo også gå til autoriserede værksteder, men der kommer du nemt over
3-400,- for en simpel rep.
MHV Janus Olsen