Vedr. opdatering af udenlandsk mobil!
Fra : René Andreasen

Dato : 08-05-03 20:29

Hej,

kan man opdatere en nokia 8210 fra udlandet så den får dansk menu og ordbog?
Hvis, ja så hvor henne og hvad koster det?

--
x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x

Med venlig hilsen/Kind Regards

René Andreasen

Fra : Janus Olsen

Dato : 08-05-03 21:11

René Andreasen wrote:
> Hej,
>
> kan man opdatere en nokia 8210 fra udlandet så den får dansk menu og
> ordbog? Hvis, ja så hvor henne og hvad koster det?

Hej
Du kan finde en på www.dkunlock.dk, de fleste unlockere kan også opdatere
den for dig.
MVH Janus Olsen

Fra : Jakob Andersen

Dato : 09-05-03 20:49

> kan man opdatere en nokia 8210 fra udlandet så den får dansk menu og
ordbog?
> Hvis, ja så hvor henne og hvad koster det?

Nogle steder kan du få Club Nokia forhandlere til det, jeg ved ikke hvad de
tager for det. Men har hørt omkring 400 kr.

Jakob

Fra : Jimmi

Dato : 12-05-03 23:28

www.tronik.dk